  • Data: 2009-04-21 10:18:48
    Temat: Re: mbank
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ffiona" news:gsk6c1$15f$1@news.onet.pl

    > Czym niemiłym Cię zaskoczyli?

    Podwójne księgowanie transakcji i wmawianie klientowi, że to nie system się
    pomylił ale to ja rzeczywiście tych transakcji dokonałem. Potem bardzo
    długie czekanie na rozpatrzenie reklamacji (w końcu ją uznali).
    Przetrzymywanie pieniędzy, które niekiedy wychodziły 2 albo nawet trzecią
    sesją elixiru z mBanku.
    "Prawie" działające karty hybrydowe na terenie UK - PIN LOCKED doprowadzał
    mnie do szału! :)
    i wiele, wiele innych :)

    > Jakie to podstawowe operacje? Bo myślałam, że
    > o płacenie rachunków chodzi, które tam jest darmowe.

    Dokładnie tak. Płacenie rachunków, inne przelewy, płacenie kartą. Te
    operacje wykonuję już za pośrednictwem innych banków i sobie chwalę.