  • Data: 2009-04-21 11:04:33
    Temat: Re: mbank
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamikazee" news:gsk8q1$5tu$1@inews.gazeta.pl

    > Nordea przy co miesięcznych wpływach powyżej 1500 pobiera 1,50 zł za kartę
    > też masz darmowe bankomaty. Ktoś na grupie pisał, że od maja mają mieć
    > darmowe przelewy.

    Jeżeli autorka tematu spełnia ww. wymagania (tj. miesięczny wpływ na konto
    powyżej 1500 zł) i w swoim mieście ma oddział to oferta Nordei jest całkiem
    interesująca.

    Powstaje jesze jedna kwestia. Mianowicie jak w Nordei jest rozwiązana sprawa
    wpłat gotówkowych. Wiem, że mają wpłatomaty. Czy można dodatkowo wpłacić
    gotówkę w kasie, czy też za taką operację każą sobie płacić?

    Pozdrawiam.