  • 1. Data: 2003-10-22 05:53:36
    Temat: mandat karny przelewem?
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Czy mozna zaplacic mandat przelewem z banku? (szczegolnie wirtualnego typu
    mBank czy VW)

    GP

  • 2. Data: 2003-10-22 06:31:51
    Temat: Re: mandat karny przelewem?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozna zaplacic mandat przelewem z banku? (szczegolnie wirtualnego typu
    > mBank czy VW)

    oczywiście, że tak

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-10-22 09:32:05
    Od: "Mirosław 'Miron' Ambroziak" <m...@g...pl>

    Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozna zaplacic mandat przelewem z banku? (szczegolnie wirtualnego typu
    > mBank czy VW)

    Ja w 1997 zapłaciłem otrzymałem spory jak na tamte lata mandat 300zł i
    złożyłem zlecenie w Banku Zachodnim na płatnośc 12 rat po 25zł miesięcznie.
    Muszę przyznać, że wcale nie bolało;P

    Mirosław 'Miron' Ambroziak
    (Odpowiadając usuń '.spam.trap' z mojego adresu.)

  • 4. Data: 2003-10-22 10:03:44
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirosław 'Miron' Ambroziak" napisał:

    | Ja w 1997 zapłaciłem otrzymałem spory jak na tamte lata mandat 300zł i
    | złożyłem zlecenie w Banku Zachodnim na płatnośc 12 rat po 25zł
    miesięcznie.
    | Muszę przyznać, że wcale nie bolało;P

    To nie dobrze że nie bolało, bo mandat nie odniósł skutku (miało zaboleć) :)
    Nie na darmo nasi południowi sąsiedzi mówią na mandat pokuta :))

  • 5. Data: 2003-10-22 10:12:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Mirosław 'Miron' Ambroziak" <m...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bn5is9$77k$1@news.onet.pl...

    > Ja w 1997 zapłaciłem otrzymałem spory jak na tamte lata mandat 300zł i
    > złożyłem zlecenie w Banku Zachodnim na płatnośc 12 rat po 25zł
    miesięcznie.
    > Muszę przyznać, że wcale nie bolało;P

    Muszę to przemyśleć, bo w piątek dostałem 400 PLN i 19 punktów. A miało być
    24. :-)

    Rozwiązania dwa: poczekam na podobrcę US, wezmę tytuł, zapłacę mandat na
    kwotę mandatu i powiem poborcy, że może iść do domu, albo zrobię tak jak
    piszesz. :-)

    Tylko ciekawe jak UW będzie interpretować takie mandaty nadchodzące w
    częściach...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-10-22 10:27:59
    Od: "Snoopy" <...@a...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Muszę to przemyśleć, bo w piątek dostałem 400 PLN i 19 punktów. A
    > miało być
    > 24. :-)

    Co trzeba zrobic, albo czego nie nalezy robic, zeby taki mandat dostac? :)

    Grzesiek *** http://fiatclub.kreator.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 7. Data: 2003-10-22 10:31:50
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Muszę to przemyśleć, bo w piątek dostałem 400 PLN i 19 punktów. A
    > miało być 24. :-)

    Za co się tyle dostaje?

  • 8. Data: 2003-10-22 11:38:01
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Muszę to przemyśleć, bo w piątek dostałem 400 PLN i 19 punktów. A miało
    być
    > 24. :-)

    Niech zgadne, nakrecili film z Toba w roli glownej? ;-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 9. Data: 2003-10-22 12:07:02
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Snoopy" <...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Co trzeba zrobic, albo czego nie nalezy robic, zeby taki mandat dostac? :)

    Mandat mandatem, nie trzeba się bardzo starać, żeby dostać 400 PLN. :-)

    Gorzej z punktami...

    Dostałem:

    a/ wyprzedzanie na przejściach dla pieszych i bezpośrednio przed nimi - 9
    pkt

    b/ naruszenie zakazu wyprzedzania na skrzyżowaniach - 5 pkt

    c/ niestosowanie się do znaków i sygnałów drogowych N-7a do N-7g "strzałka
    kierunkowa" - 5 pkt [czyli zwykłe strzałki kierunkowe namalowane na pasach]

    Daje to 19 punktów. Dodatkowo miałem dostać 5 punktów za
    niestosowanie się do znaków i sygnałów drogowych F-10, F-10a do F-10g,
    określających kierunki na pasach ruchu lub sposób ich wykorzystania [czyli
    to samo, co wyżej, ale znak pionowy].

    No i właśnie. Pasy ze strzałkami są namalowane na jezdni, oprócz tego stoi
    znak pionowy z wymalowanymi pasami i strzałkami. Teraz jadąc inaczej niż pas
    na jezdni dostaje się punkty za złamanie znaku pionowego i poziomego - mimo,
    że są to dokładnie te same znaki, oznaczające TO SAMO, tylko, że jeden stoi,
    drugi leży...

    Tak, to bym dostał 24, tylko się gliniarz zlitował - sam zauważył bezsens.

    Dodam, że można mieć 25. :-)

    A do winy poczuwam się tylko w części. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-10-22 12:07:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bn5q46$rof$1@news.onet.pl...

    > Niech zgadne, nakrecili film z Toba w roli glownej? ;-)

    Nie. :-)

    Żesz. Jakby mieli jeszcze wycelowany we mnie radar... :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara