    From: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl.usunto>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mam wielki problem,bardzo prosze o pomoc...
    Date: Sun, 26 Sep 2004 22:08:56 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@cmc177.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > 3 szwagier poza tym wzial auto na firme w leasing i ma pare rat
    zaplaconych
    > a rat jest 24.Co dalej z resztą rat (po jego smierci)?
    > Kto ma placic raty ?czyje jest auto? itd.

    Właścicielem auta jest firma leasingująca i nigdy nie był nikt inny. A raty
    płaci firma Twojego szwagra a nie on jako osoba fizyczna. Więc dopóki firma
    prowadzi działałność nic się w tej sprawie chyba nie zmienia. To tak na
    chłopski rozum, ale nasz przepisy wcale nie muszą byc z nim zgodne więc nie
    biorę pełniej odpowiedzialności za to co piszę. Potraktuj to proszę jako
    luuźne przemyślenia.

    Pozdrawiam,
    Tomek Gilewicz