  • 1. Data: 2004-07-13 13:48:05
    Temat: mam ochote kogos ubic ...
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    wlasnie dostalem odpowiedz w sprawie karty kredytowej z mbanku :

    "Uprzejmie informujemy, że Pani/Pana wniosek nie został zaakceptowany z powodu
    bieżących
    lub historycznych nieprawidłowości w obsłudze Pani/Pana zobowiązań finansowych."

    wg mLinki - mam debet w multibanku .

    zabawne jest to, ze w zyciu tam konta nie mialem .

    Co z tym zrobic ?

    --
    stary wieśniak

    bo jestem z miasta ...

  • 2. Data: 2004-07-13 14:13:41
    Temat: Re: mam ochote kogos ubic ...
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > proponuję sprawdzić w Multi czy aby na pewno nie masz tam konta i jakiegoś
    > debetu (kto wie - może ktoś otworzył ci rachunek i sie zadłużył)

    Jakim cudem ????????????

    Nie zgubiłem nigdy żadnego dokumentu.
    Nie podpisywałem żadnej umowy .

  • 3. Data: 2004-07-13 14:13:54
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "wiesniak" <w...@o...pl> writes:

> [...]
    >
    > wg mLinki - mam debet w multibanku .
    >
    > zabawne jest to, ze w zyciu tam konta nie mialem .

    Może masz tylko o tym nie wiesz. Nie ukradł Ci ktoś (albo podkserował) dowodu?

  • 4. Data: 2004-07-13 14:15:45
    Od: f...@w...pl

  • 5. Data: 2004-07-13 14:33:22
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    pisemnie czy mailem ?

    --
    stary wieśniak

    bo jestem z miasta ...

  • 6. Data: 2004-07-13 14:36:01
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mogli znalezc kogos o identycznym imieniu i nazwisku ...
    >
    > Co za roznica ... pani byla zmeczona niedzielnym chlaniem na imieninach
    > i nie zwrocila uwagi ze PESEL sie nie zgadza.

    Dodzwonilem sie do multibanku .
    Po podaniu peselu pani stwierdzila, ze jest rachunek,
    ale nie moze udzielic informacji bo nie ma telekodu ...
    ;-)
    zaproponowala bym go sobie ustanowił ...
    :-)))))))))

    Co dalej, poradzcie , bo juz ostrzę kosę i wyciągam brony spod pokrzyw pod stodołą

  • 7. Data: 2004-07-13 14:39:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

  • 8. Data: 2004-07-13 14:40:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 13 Jul 2004 16:13:41 +0200, "wiesniak" <w...@o...pl>
    wrote:

    >Jakim cudem ????????????
    >
    >Nie zgubiłem nigdy żadnego dokumentu.
    >Nie podpisywałem żadnej umowy .

    Wysłac oficjalne pismo z prośba o wyjaśnienei skąd pochodzi
    nioeprawdziwa informacja o Twoim kredycie, którego nie miałeś.
    --

  • 9. Data: 2004-07-13 14:43:53
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]

    Co za roznica ... pani byla zmeczona niedzielnym chlaniem na imieninach
    i nie zwrocila uwagi ze PESEL sie nie zgadza.

    ;)

  • 10. Data: 2004-07-13 14:47:25
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins__@__.simplusnet.pl>

    http://www.bik.pl/biknewdom/klient_indywidualny.htm