    From: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: maestro pre-paid w ing
    Date: Sun, 18 Apr 2004 00:24:17 +0200
    Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości
    news:2525630649$20040417222200@news.ochwal.net...

    > niczym poza tym, że posiadaczem rachunku karty jest bank, a nie
    > posiadacz karty.

    Hmmm.... To dlaczemu ja zawsze byłem przekonany, że odbiorcą jest posiadacz
    karty ? :-)

    Przemawia za tym fakt, iż bank nigdzie nie podaje, że jako odbiorcę należy
    podawać właśnie bank. Gdyby tego właśnie chciał - mówiłby o tym głośno.
    Z drugiej strony rachunek formalnie nie należy do posiadacza karty, bo nie
    ma odpowiedniej umowy.

    Jestem teraz po konsultacjach z HaloŚląskim. Konsultantka stwierdziła [po
    chwili przemyśleń], że jeśli karta niepersonalizowana - odbiorcą ma być
    bank, a jeśli personalizowana - odbiorcą ma być posiadacz karty. Chociaż ile
    w tym prawdy... Nie wiem jak wygląda umowa do personalizowanej.

    Faktem jest też, że kiedyś [przed wejściem ustawy o eip] do personalizowanej
    dostałem normalną umowę o prowadzenie rachunku o danym numerze. Być może tak
    jest ciągle. Ktoś ostatnio kupował przedpłaconą personalizowaną ? Jak
    wygląda umowa ?

    Napiszę też do ichniej pomocy @ - oni zwykle oddzwaniają i nawet mądrze
    mówią.

    --