  • Data: 2021-08-08 19:30:23
    Temat: Re: mTransfer z KK nalicza prowizję
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, August 8, 2021 at 7:17:44 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
    > Ten "prosty proces" to pieśń dalekiej przeszłości.
    > Ale akurat milek jest tak miły, że wystarczy pół roku spełniania warunków
    bezpłatności konta 360 (1k wpływu i 1 transakcja kartą lub blik w miesiącu) żeby
    dostać ofertę "na klik" KK nawet na 50k.
    > Chyba że problem z nierezydencją jest nie do pokonania.

    Te oferty na klik były świetne w MultiBanku, włącznie z przyznanym kredytem który
    można było wykorzystać na podniesienie limitu KK bez żadnych dokumentów. mBank już
    nie jest taki fajny w tym względzie. Pytanie czy te ofery w Mille "na klik" pojawiają
    się także nierezydentom - Mille akurat prowadzi rachunki dla osób nie mieszkających
    na stałe w Polsce.

    > E, ale napisz też, za co płacić może blikiem nierezydent?
    > Chyba że za aliexpess ;>

    Blik to akurat nie jest konieczność, Citi np Blika nie ma w ogóle. Natomiast jak
    jestem w PL to jest to bardzo wygodny system do płacenia na stronach internetowych.
    Bardziej chodziło o problem z mTransfer i prowizją, która czasem się pojawia a czasem
    nie przy wyborze płatności z karty kredytowej.