  • Data: 2005-04-13 14:23:53
    Temat: Re: mPlan - prośba o opini
    Od: "zbooY" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Bajorek:
    > a masz po prstu w koncie otwartą linie kredytowa do
    > określonej kwoty.

    dokladnie, 20 letnia, najnizej dla mojego ryzyka oprocentowana i na znaczniejsza
    kwota :-) i bez papierologii moge w kazdej chwili ja uruchomic do czegokolwiek,
    natychmiast

    z tego co sie orientuje to dla banku nieistotna jest jakas krotnosc raty.
    Bank po prostu bilansuje srodki na depozycie rachunku powiazanego (ekonto) z
    aktualnym zadluzeniem, ale moge sie mylic

    pzdr
    zbooY