  • 21. Data: 2012-11-19 23:12:59
    Temat: Re: mPay wprowadza miesięczną opłatę
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu ostanio zasilał mPay przez przelew? jakoś minął tydzień a na
    moim koncie kasy nie ma, Ktoś tak ma?

  • 22. Data: 2012-11-20 06:02:50
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 22:54:22 UTC+1 użytkownik t...@g...com
    napisał:

    > Czy ktoś z was dał radę doczepić tam katę VISA? I czy komuś tą drogą już jakąś
    kartę oskubano?

    Ja już podłączyłem swoją Visę do CardMobile. Też się zdziwiłem, że można. Muszę
    jeszcze kartę zweryfikować, podając kwotę dokonanego obciążenia. Niestety, w moim
    banku nie są prezentowane blokady, muszę poczekać na zaksięgowanie operacji. napiszę,
    czy wszystko działa, kiedy już zweryfikuję tę kartę...

  • 23. Data: 2012-11-20 06:14:03
    Od: mmk <m...@g...com>

    Dodam jeszcze, ze na stronie CardMobile nie ma ani słowa o tym, że można podpiąć też
    Visę. Jednak system nie odrzucił mojej Visy przy dodawaniu nowej karty, widzę ją już
    w systemie, czeka tylko na weryfikację.

  • 24. Data: 2012-11-20 07:13:24
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

    > Nie odpisali NIC, a mija prawie tydzień. Posłałem im też pytanie z ich
    > skryptu "pytań do redakcji", też bez odpowiedzi. Czuję się oficjalnie
    > olany.

    A mnie nawet już konto zablokowali "Zły login lub hasło." a w drugim mailu
    zachęcali do pozostania, i że po podczepieniu karty jest za darmo... ;)

  • 25. Data: 2012-11-20 17:35:33
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-20 06:02, mmk pisze:
    > Niestety, w moim banku nie są prezentowane blokady,
    > muszę poczekać na zaksięgowanie operacji.

    Ta operacja nie zostanie zaksięgowana, oni robią tylko zapytania
    autoryzacyjne. Musisz więc sobie przeliczyć z różnicy między saldem
    dostępnym i księgowym co przy większej liczbie wiszących operacji będzie
    upierdliwe.

  • 26. Data: 2012-11-20 20:16:30
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 17:42:41 UTC+1 użytkownik osa napisał:

> [...]
    > autoryzacyjne. Musisz więc sobie przeliczyć z różnicy między saldem
    > dostępnym i księgowym co przy większej liczbie wiszących operacji będzie

    A nieprawda! Właśnie się dziś zaksięgowała (potem dopiero ma być zwrot na rachunek
    karty).
    Gdyby było tak, jak napisałeś, to miałbym kłopot, bo w moim banku (Eurobank, karta
    kredytowa (nie wiem, jak jest z debetowymi)) w systemie transakcyjnym nie są
    prezentowane nie tylko poszczególne blokady, ale również wysokość dostępnych środków.
    Nie mówię tu o operacjach offlajnowych, bo ten brak informacji o nich byłby
    oczywisty, ale o wszystkich operacjach przed zaksięgowaniem.

    A co do działania karty VISA podpiętej do mPay poprzez CardMobile - właśnie dokonałem
    pierwszej płatności, poszła bez najmniejszego problemu.

  • 27. Data: 2012-11-20 20:42:10
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-20 20:16, mmk pisze:
    > A nieprawda! Właśnie się dziś zaksięgowała (potem dopiero ma być zwrot na rachunek
    karty).

    I kolejne zaskoczenie bo ~2 tygodnie temu podpinałem MC z ING i była
    blokada, która nie została rozliczona :) Czyli oprócz zaskoczenia z
    podpięciem Visy jest zaskoczenie w postaci rozliczonej transakcji :)
    Cuda... cuda... ;)

    > Gdyby było tak, jak napisałeś, to miałbym kłopot, (...)

    I to niemały, jeśli się nie 'kolekcjonuje' slipów ;)

  • 28. Data: 2012-11-20 21:21:24
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 20:41:59 UTC+1 użytkownik osa napisał:

    > I to niemały, jeśli się nie 'kolekcjonuje' slipów ;)

    Owszem, kolekcjonuję, ale przy sposobie działania serwisu transakcyjnego Eurobanku i
    tak by mi nic nie dały, jeżeli niewidoczna blokada na nieznaną mi kwotę ostatecznie
    by się nie rozliczyła... Jak pisałem, w systemie EB nie widać dostępnych środków, a
    mówiąc precyzyjniej, dostępne środki nie uwzględniają niezaksięgowanych operacji.
    Przy prezentowanych kwotach wykorzystanego limitu karty i dostępnych środkach są
    nawet odpowiednie ostrzeżenia, że kwota "może nie uwzględniać ostatnich transakcji".

    Swoją drogą, nigdzie indziej nie spotkałem się z takim działaniem serwisu, a
    byłem/jestem klientem sześciu, czy siedmiu banków.

  • 29. Data: 2012-11-20 21:56:06
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-20 21:21, mmk pisze:

    > Owszem, kolekcjonuję, ale przy sposobie działania serwisu transakcyjnego Eurobanku
    (...)

    Dobrze wiedzieć, żeby z tym bankiem nie wchodzić w jakąś głębszą relację
    ;) Skoro komplet slipów nie pozwala wyznaczyć kwoty blokady dla
    transakcji 'bezslipowej' to pozostaje złożyć gratulacje twórcom tego
    systemu. Niech żyje komfort klienta... czyżby od mbanku przyjęli motto:
    maksimum korzyści i wygoda? ;)

  • 30. Data: 2012-11-20 22:24:33
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 14/11/2012 18:23, s...@t...pl wrote:
    > Od 1 grudnia br, mPay w przypadku braku podpięcia karty mastercard lub
    zrealizowania przynajmniej jednej transakcji w miesiącu kalendarzowym,
    > będzie naliczać 2 zł miesięcznie za utrzymanie konta a koszt
    > przelewu pomiędzy użytkownikami wzrasta z 0,03 do 0,20 zł.

    Pewnie juz jakas Intrum Justita albo insza "organizacja" czeka na
    pierwszy pakiet dwuzlotowcow...