  • 1. Data: 2004-05-17 10:16:36
    Temat: mKiosk w Bytomiu - pytanie
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Czy zna ktos godziny pracy mKiosku w Bytomiu ?
    Sam mBank ich nie zna, bo na moje pytanie o godziny
    otwarcia uzyskalem informacje, ze :

    "Szanowny Panie,

    mKioski prowadzone sa przez firmy zewnetrzne, w zwiazku z tym nie
    jestesmy w stanie podac godzin ich otwarcia.

    z powazaniem,
    Kxxxxxx Rxxxxx
    Inspektor bankowy
    mBank"

    Piotr

  • 2. Data: 2004-05-17 10:29:08
    Temat: Re: mKiosk w Bytomiu - pytanie
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik PiotR napisał:

    > mKioski prowadzone sa przez firmy zewnetrzne, w zwiazku z tym nie
    > jestesmy w stanie podac godzin ich otwarcia.

    A co ma piernik do wiatraka ? Argumentacja conajmniej bezsensowna.

  • 3. Data: 2004-05-17 10:34:30
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c8a45b$pok$1@news.onet.pl...

    > A co ma piernik do wiatraka ? Argumentacja conajmniej bezsensowna.

    Mąkę ?
    Nie mieszkam w Bytomiu i mam do niego ok 30 km wiec
    chcialem sie dowiedziec o godziny otwarcia mKiosku by nie pojechac na marne.
    Na moje pytanie do i...@m...com.pl dostalem odpowiedz jak zacytowalem.
    Dlatego pytam sie albo mieszkancow Bytomia albo kogos kto byl w mKiosku
    i zapamietał godziny otwarcia.

    Piotr

  • 4. Data: 2004-05-17 10:41:04
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Duke" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak nikogo takiego nie znajdziesz to może spróbuj do mKiosu zadzwonić
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html

    OK
    dzieki

  • 5. Data: 2004-05-17 10:42:37
    Od: Duke <p...@p...wp.pl>

  • 6. Data: 2004-05-17 10:45:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy zna ktos godziny pracy mKiosku w Bytomiu ?
    > Sam mBank ich nie zna, bo na moje pytanie o godziny
    > otwarcia uzyskalem informacje, ze :

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html

    Tu masz numery tel. Zawdzwoń sobie i zapytaj o godziny otwarcia.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-05-17 11:45:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik PiotR napisał:

> [...]
    > Na moje pytanie do i...@m...com.pl dostalem odpowiedz jak zacytowalem.
    > Dlatego pytam sie albo mieszkancow Bytomia albo kogos kto byl w mKiosku

    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem mój post.

    Podpowiedź: chodziło mi o to, że argumentacja podana przez mBank, iż
    mKioski są obsługiwane przez firmy zewnętrzene, dlatego mBank nie zna
    godzin otwarcia jest kompletnie chybione. I tylko do tej argumentacji
    mBanku się odnosiłem.

  • 8. Data: 2004-05-17 11:46:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html
    >
    > Tu masz numery tel. Zawdzwoń sobie i zapytaj o godziny otwarcia.

    Tak, jakby nie mogło być tych danych w bazie mBanku, aktualizowane
    powiedzmy raz na dwa tygodnie... Ale cóż, to pewnie przerasta mBank. :-)

  • 9. Data: 2004-05-17 12:21:21
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Nie mieszkam w Bytomiu i mam do niego ok 30 km wiec
    > chcialem sie dowiedziec o godziny otwarcia mKiosku by nie pojechac na
    marne.

    Ja nie na temat i oczywiscie czepiam sie...po co
    jechac specjalnie 30 km do mKiosku ???

    MarcinP

  • 10. Data: 2004-05-17 12:53:37
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > marne.
    >
    > Ja nie na temat i oczywiscie czepiam sie...po co
    > jechac specjalnie 30 km do mKiosku ???

    Pewnie po to by spotkac zywego pracownika mBanku i sie mu wylegitymowac
    osobiscie zamiast przez telefon...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---