  • 1. Data: 2004-05-17 08:55:31
    Temat: Bank, internet i wpływy
    Od: "farti" <f...@p...gazeta.pl>

    Witam serdecznie grupowiczów.
    Jestem posiadaczem konta w mbanku, inteligo i pko sa.
    PKO SA odpada całkiem zmoich rozważań.
    Szukam banku, który jest atrakcyjny jeśli chodzi o utrzymanie konta, ale
    bardzo zależy mi na tym, aby pieniążki, które ktoś mi wpłaca na konto w
    fizycznym oddziale banku, znalazły się natychmiast lub po "chwili" na moim
    koncie.
    Mbank - brak oddziałów,
    Inteligo - zwłoka prawie dobę od momentu wpłaty.
    PKO SA - odpada ze względów osobistych - mam do nich uraz:-)

    Czy jest taki bank, który warto odwiedzić w celu założenia konta? Z
    niewysokimi, bądź zerowymi opłatami, w którym jak ktoś wpłaci mi pieniążki,
    to będą w mojej dyspozycji, a nie najpierw bank sobie dobę nimi pokręci...
    No i dostęp przez net - najbardziej istotna sprawa
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Daniel

  • 2. Data: 2004-05-17 11:46:09
    Temat: Re: Bank, internet i wpływy
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

> [...]
    > to będą w mojej dyspozycji, a nie najpierw bank sobie dobę nimi pokręci...
    > No i dostęp przez net - najbardziej istotna sprawa

    Lukas Bank, pieniadze sa po chwili od wplacenia w placowce na koncie, ale
    tam ostatnio sa straszne kolrji i trzeba sie pozadnie nastac, zeby fundusze
    wplacic...

    Pozdrv

    lelek

  • 3. Data: 2004-05-17 13:04:19
    Od: "farti" <f...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Lukas Bank, pieniadze sa po chwili od wplacenia w placowce na koncie, ale
    > tam ostatnio sa straszne kolrji i trzeba sie pozadnie nastac, zeby
    fundusze
    > wplacic...

    Ale to nie ja mam stać:-)
    Dzięki
    Daniel

  • 4. Data: 2004-05-17 17:41:08
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    farti wrote:

    > PKO SA - odpada ze względów osobistych - mam do nich uraz:-)

    Nie ma czegoś takiego jak PKO SA, albo PKO BP, albo Pekao SA :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 5. Data: 2004-05-17 19:00:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "<buraxta>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma czegoś takiego jak PKO SA, albo PKO BP, albo Pekao SA :)

    Byyylo...
    Jest cos takiego jak PKO SA.

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-05-17 22:10:33
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Byyylo...
    > Jest cos takiego jak PKO SA.

    Aż ze zdziwienia poszukałem chwile w Google i faktycznie znalazłem np
    oddział PKO S.A. w Zakopanem, ale pod spodem jest napisane "Polska Kasa
    Opieki", a więc de facto PEKAO S.A. PKO BP to też spółka akcyjna, a więc
    PKO BP S.A. Natomiast czegoś takiego jak PKO S.A. chyba jednak nie ma?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2004-05-18 05:54:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Opieki", a więc de facto PEKAO S.A. PKO BP to też spółka akcyjna, a więc
    > PKO BP S.A. Natomiast czegoś takiego jak PKO S.A. chyba jednak nie ma?

    Byyylo.
    Jednak jest i ma to zapisane w swoim statucie (do znalezienia na stronie www
    banku)
    A nazwy Pekao SA owszem tez uzywa ale nijak jej w tymze statucie nie
    znajdziesz...;-)
    Balagan po prostu.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2004-05-18 06:15:40
    Od: "farti" <f...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "<buraxta>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma czegoś takiego jak PKO SA, albo PKO BP, albo Pekao SA :)

    Nie pytałem, czy jest, tylko w jakim innym założyć konto....
    :-))))))

    Daniel

  • 9. Data: 2004-05-18 07:37:10
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "<buraxta>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pytałem, czy jest, tylko w jakim innym założyć konto....
    > :-))))))

    Widać chciał Ci jakiś doradzić, tylko nie wie
    czy to ten na który masz alergię, czy ten drugi,
    więc dopytuje ... ;-)

  • 10. Data: 2004-05-18 11:06:52
    Od: "farti" <f...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Widać chciał Ci jakiś doradzić, tylko nie wie
    > czy to ten na który masz alergię, czy ten drugi,
    > więc dopytuje ... ;-)

    Powoli to już mam alergie na wszystkie z nazwą PKO SA, albo PKO BP, albo
    Pekao SA :)

    __
    Pozdrawiam
    Daniel