  • 1. Data: 2004-05-17 11:22:00
    Temat: Co to za przelew?
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    Witam.
    Mam knto w Pekao S.A. i z mojego konta 11.05.2004 wyszedł jakiś przelew,
    którego nie zlecałem. Kwota przelewu to tylko nie całe 2 zł, ale zastanawia
    mnie fakt skąd się wziął ten przelew skoro ja go nie zlecałem. Moi znajomi,
    którzy mają konta w Pekao też mieli takie przelewy, chociaż na inne kwoty.
    Czy ktoś wie co to za przelew, czy jest to jakaś prowizja czy coś podobnego?
    Pozdr
    Paweł

  • 2. Data: 2004-05-17 11:37:48
    Temat: Re: Co to za przelew?
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl>

    może to prowizja za wybranie forsy z obcego bankomatu?
    Miałem podobną sprawę niedawno

    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-05-17 12:02:30
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

> [...]
    > którzy mają konta w Pekao też mieli takie przelewy, chociaż na inne kwoty.
    > Czy ktoś wie co to za przelew, czy jest to jakaś prowizja czy coś

    Mnie ostatnio naliczyli zalegle oplaty za polecenie zaplaty - przez 5
    miesiecy ich nie pobierali, teraz sie obudzili. Sprawdź, czy kwota przelewu
    jest wielokrotnością 0.60 zł :-) Może to właśnie za PZ? :-)

    Pozdr,
    PMZ

  • 4. Data: 2004-05-17 12:42:18
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

> [...]
    przelewu
    > jest wielokrotnością 0.60 zł :-) Może to właśnie za PZ? :-)

    Tak to wielokrotność 0.60zł. Mam polecenie zapłaty od 2 lat i nigdy za to
    nic nie pobierali. Poza tym gdyby miało to być za polecenie zapłaty to chyba
    prze 2 lata uzbierałoby się wiecej niż 1.80zł.
    Pozdr.
    Paweł

  • 5. Data: 2004-05-17 12:47:58
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

> [...]
    chyba
    > prze 2 lata uzbierałoby się wiecej niż 1.80zł.

    Nie wiem, może jakiś wcześniejszy okres obejmuje "amnestia" albo coś ;-) Na
    stronie stoi, że PZ = 0.60 zł od sztuki Mnie też nie pobierali, jak
    wspomniałem, przez 5 m-cy, aż zacząłem myśleć, że PZ jest bezpłatne tak jak
    przelewy. Gdyby cię sieknęli za 2 lata, to byłaby nieprzyjemna
    niespodzianka.

    PMZ