  • 1. Data: 2004-05-16 16:04:08
    Temat: mBanku rules :(
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    czytajac na grupie te wszystkie narzekania na banki
    zawsze odnosilem wrazenie ze opisywane problemy
    przydarzaja sie pewnego typu ludziom, ktorych
    mozna okresliac jako "majacych klopoty z bankami"
    Siebie do tej kategorii osob nie zaliczalem.
    Do zeszlego miesiaca.
    Pod koniec kwietnia zablokowalem sobie dostep
    internetowy do mBanku - wpisywalem wlasciwy nr klienta a bledne
    haslo - system bankowy wyswietlal wtedy komunikat:
    "Bledny identyfikator". Gdyby komunikat brzmial
    "bledny identyfikator lub haslo" to moze nie
    skupialbym calej mojej uwagi na samym identyfikatorze.
    A tak to z uporem maniaka sprawdzalem identyfikator
    i wpisywalem stare haslo - po 3 probach dostep przez www zostal zablokowany.
    Poniewaz nie mam telenu stacjonarnego - tylko komorkowy i jednoczesnie
    mam stale lacze do internetu wiec mBank byl dla mnie bankiem
    czysto internetowym. Teleserwis nie byl zatem aktywny.
    Dzis wlasnie mija 20 dzien od zablokowania dostepu do rachunku
    i dalej nic sie nie zmienilo. Co 2 dni dzwonie do mLinii
    tam zostaje wypytany o imie, nazwisko, pesel, id klienta, numer i serie
    dokumentu tozsamosci lub nazwisko rodowe matki i po przeprowadzenieu
    calej tej weryfikacji dowiaduje sie ze rozmowa jest dla mnie
    zamowiona i zebym spokonie czekal - w ciagu 7 dni ktos oddzwoni.
    Mineło 20 dni - nikt nie oddzwonil. Za kazdym razem gdy dowiaduje sie
    co z oddzwoniniem mLinka sprawdza czy numer pod ktory ma
    oddzwonic jest poprawny. Oczywiscie podany numer jest stale
    wlaczony i kilkukrotne dziennie dzwonienia na moj numer wskazuja ze raczej
    z telefonem wszystko jest w porzadku.
    Czemu mLinka sama nie moze aktywowac teleserwisu - przeciez wypytala sie
    juz o wszystkie moje dane jakie mBank posiada.
    Czemu cala ta weryfikacja nie pozwala na aktywowanie
    teleserwisu?
    Sytuacja taka jak u mnie moze zdarzyc sie kazdemu.
    Dlatego przestrzegam wszystkich - nie posiadajacie tylko
    rachunkow w mBanku. Gdybym ja tak mial to nie
    zapracilbym za mieszkanie, prad, gaz, telefon, ubezpieczenia na zycie.
    Przy odrobinie pecha gdy oddzwanianie z mBanku jeszcze by sie przedluzylo
    to trafilbym na czarna liste niesolidnych dluznikow .....
    Kiedy mBank startowal to reklamowal sie 16,5 % oprocentowaniem
    i bylo to wiecej niz na 2 letnich obligacjach
    (dzis jest to 4,1 % podczas gdy "dwulatki" to 6%)
    brakiem oplat za przelewy (dzis sa platne)
    i dostepem do rachunku 24 godziny na dobe
    (w moim przypadku bedzie to owszem 24 h na dobe
    ale 11 miesiecy w roku - bo pewnie zanim ktos oddzwoni to minie
    miesiac od czasu gdy nie mam zadnego dostepu do rachunku).

    Piotr

  • 2. Data: 2004-05-16 16:36:06
    Temat: Re: mBanku rules :(
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-16 18:04, Piotr wrote:
    > Mineło 20 dni - nikt nie oddzwonil.

    Testowo - wiedziona niepokojącymi sygnałami na grupie - zablokowałam
    sobie kanał foniczny.

    Oddzwoniono po kilku sekundach od zamówienia rozmowy. Przegięcie w drugą
    stronę, nie uważasz? ;-))
    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-05-16 17:03:06
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > "bledny identyfikator lub haslo" to moze nie
    > skupialbym calej mojej uwagi na samym identyfikatorze.

    Trele morele, łżesz w żywe oczy,
    komunikat wygląda następujaco:

    Błąd systemu
    Błędny identyfikator lub hasło.
    [Zaloguj ponownie]

    jak nie wierzysz, sprawdź sam:
    https://www.mbank.com.pl/
    i wpisz jakikolwiek 8-cyfrowy identyfikator + dowolne hasło

    Dalej może i prawda, ale skąd mam wiedzieć, że nadal nie zmyślasz?

  • 4. Data: 2004-05-16 17:12:49
    Od: Duke <p...@p...wp.pl>

    Piotr wrote:

    > Dzis wlasnie mija 20 dzien od zablokowania dostepu do rachunku
    > i dalej nic sie nie zmienilo.

    Nie chce mi sie wierzyć w to co piszesz. Przez podobną procedurę
    przechodziłem jakieś 1,5 miesiąca temu. Na oddzwonienie konsultanta
    czekałem jakieś 5 minut.

  • 5. Data: 2004-05-16 17:40:13
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    > jak nie wierzysz, sprawdź sam:
    > https://www.mbank.com.pl/
    > i wpisz jakikolwiek 8-cyfrowy identyfikator + dowolne hasło

    ta
    niech wpisze 3 razy i zablokuje komus innemu dostep przez www...
    ta procedura niby zapewnia bezpieczenswo ale jak dla mnie jest troche
    chora

    GP

  • 6. Data: 2004-05-16 18:38:01
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > Nie chce mi sie wierzyć w to co piszesz. Przez podobną procedurę
    > przechodziłem jakieś 1,5 miesiąca temu. Na oddzwonienie konsultanta
    > czekałem jakieś 5 minut.

    widocznie mBank zakwalifikowal mnie do grupy
    niedochodowych klientow
    to fakt wiele na mnie nie zarabiaja :
    nie mam u nich zadnego kredytu
    nie mam u nich zadnych kart
    mam to konto jako dodatkowe gdy trzeba skorzystac z mTransferu lub
    zaplacic komus kto tez ma konto w mBanku
    przelewy gora 2-3 w miesiacu

    Piotr

  • 7. Data: 2004-05-16 18:58:08
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > sobie kanał foniczny.
    >
    > Oddzwoniono po kilku sekundach od zamówienia rozmowy. Przegięcie w drugą

    nie napisalem o tym lecz - tu tez moj blad
    nie uaktualnilem danych o numerze telefonu do
    oddzwaniania,
    ale jako to czasami bywa - nieszczesliwy zbieg okolicznosci
    zmienialem numer komorki i ostatnim dniem kiedy podany w mBanku
    numer byl aktywny byl 24 kwietnia
    a konto zablokowalem 28 kwietnia
    w ciagu tych 4 dni nie uaktualnilem numeru
    z informacji w mLinii dowiedzialem sie ze oddzwanianie na
    numery z dyspozycji lecz inne niz podano w mBanku
    odbywa sie tylko w dni robocze
    stad do Ciebie oddzwonili od razu a ja musze czekac
    az do pracy wroca po weekendzie jacys "superkonsultanci" pracujacy
    tylko od poniedzialku do piatku
    poza tym konsultanci Ci oddzwaniaja cytuje
    " w ciagu 7 dni" lecz nie wiadomo czy bedzie to dzien
    dzisiejszy, czy jutro rano, czy za 6 dni wieczorem
    czyli nawet pod prysznic powinienem chodzic z telefonem - bo moze
    wlasnie wtedy ktos oddzwoni
    informowalem sie dalej na mLini i pisze co nastepuje:
    "jesli ktos oddzwoni a ja nie odbiore telefonu to mLinia
    bedzie probowac oddzwinic za 1 dzien" tak powiedziala jedna
    pani mLinka
    inny mLinek powiedzial ze "moja dyspozycja spada na koniec kolejki
    i musze czekac az moja kolejka znowu przyjdzie"
    wiedziony dziwnym przeczuciem przy kolejnym moim telefonie
    zapytalem sie co w sytuacji gdy ktos do mnie dzwonil a ja nie
    odebralem dowiedzialem ze moja dyspozycja w ogole wypada
    z systemu i powinienem zlozyc ponownie kolejna dyspozycje

    daleko mi do "fabularyzowania i upiekszania sytuacji"
    i robienia z sytuacji "wielkiej afery"
    po prostu jestem zawiedziony tym ze
    skoro uaktywnic konto moge tylko poprzez
    "superkonsultanta" to ze nie moge ustalic z dokladnoscia do 1 dnia
    terminu kiedy ten "superkonsultant" oddzwoni

    Piotr

  • 8. Data: 2004-05-16 19:10:56
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 16 May 2004 19:40:13 +0200, w <c8890u$87j$1@inews.gazeta.pl>, "ATZ
    Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> napisał(-a):

    > ta
    > niech wpisze 3 razy i zablokuje komus innemu dostep przez www...
    > ta procedura niby zapewnia bezpieczenswo ale jak dla mnie jest troche
    > chora

    Raczej niemożliwe, musiałby trafić z sumą kontrolną (loginy też ją mają, nie są
    numerowane od 0 wzwyż).
    Nie zastanawiało ciebie nigdy dlaczego masz taki wysoki numerek? :)

  • 9. Data: 2004-05-16 19:14:49
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Siebie do tej kategorii osob nie zaliczalem.
    > Do zeszlego miesiaca.

    pretorianie tez wygineli - a to dlatego, ze po jakims tam czasie zaczeli
    dzwonic do swojego ukochanego (hi hi) banku i wreszcie zrozumieli ze ich tam
    po prostu olewaja
    wszedzie jest piKnie - do czasu - az cos konkretnego trzeba zalatwic -
    dopiero wowczas wychodzi z kim ma sie do czynienienia

  • 10. Data: 2004-05-16 19:40:04
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    >Raczej niemożliwe, musiałby trafić z sumą kontrolną (loginy też ją mają,
    nie są
    >numerowane od 0 wzwyż).

    Jakies prawdopodobienstwo jednak istnieje :)

    >Nie zastanawiało ciebie nigdy dlaczego masz taki wysoki numerek? :)

    W sumie tak :)
    Ale skoro mbank ciagle chwali sie ile to ma klientow :) uznalem ze to
    normalne :)

    GP