eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBanku rules :( › mBanku rules :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Piotr" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBanku rules :(
    Date: Sun, 16 May 2004 18:04:08 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 52
    Message-ID: <c883i9$h3i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pci6n8.telpol.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1084723594 17522 195.214.237.8 (16 May 2004 16:06:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 May 2004 16:06:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: pklimas
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:298765
    [ ukryj nagłówki ]

    czytajac na grupie te wszystkie narzekania na banki
    zawsze odnosilem wrazenie ze opisywane problemy
    przydarzaja sie pewnego typu ludziom, ktorych
    mozna okresliac jako "majacych klopoty z bankami"
    Siebie do tej kategorii osob nie zaliczalem.
    Do zeszlego miesiaca.
    Pod koniec kwietnia zablokowalem sobie dostep
    internetowy do mBanku - wpisywalem wlasciwy nr klienta a bledne
    haslo - system bankowy wyswietlal wtedy komunikat:
    "Bledny identyfikator". Gdyby komunikat brzmial
    "bledny identyfikator lub haslo" to moze nie
    skupialbym calej mojej uwagi na samym identyfikatorze.
    A tak to z uporem maniaka sprawdzalem identyfikator
    i wpisywalem stare haslo - po 3 probach dostep przez www zostal zablokowany.
    Poniewaz nie mam telenu stacjonarnego - tylko komorkowy i jednoczesnie
    mam stale lacze do internetu wiec mBank byl dla mnie bankiem
    czysto internetowym. Teleserwis nie byl zatem aktywny.
    Dzis wlasnie mija 20 dzien od zablokowania dostepu do rachunku
    i dalej nic sie nie zmienilo. Co 2 dni dzwonie do mLinii
    tam zostaje wypytany o imie, nazwisko, pesel, id klienta, numer i serie
    dokumentu tozsamosci lub nazwisko rodowe matki i po przeprowadzenieu
    calej tej weryfikacji dowiaduje sie ze rozmowa jest dla mnie
    zamowiona i zebym spokonie czekal - w ciagu 7 dni ktos oddzwoni.
    Mineło 20 dni - nikt nie oddzwonil. Za kazdym razem gdy dowiaduje sie
    co z oddzwoniniem mLinka sprawdza czy numer pod ktory ma
    oddzwonic jest poprawny. Oczywiscie podany numer jest stale
    wlaczony i kilkukrotne dziennie dzwonienia na moj numer wskazuja ze raczej
    z telefonem wszystko jest w porzadku.
    Czemu mLinka sama nie moze aktywowac teleserwisu - przeciez wypytala sie
    juz o wszystkie moje dane jakie mBank posiada.
    Czemu cala ta weryfikacja nie pozwala na aktywowanie
    teleserwisu?
    Sytuacja taka jak u mnie moze zdarzyc sie kazdemu.
    Dlatego przestrzegam wszystkich - nie posiadajacie tylko
    rachunkow w mBanku. Gdybym ja tak mial to nie
    zapracilbym za mieszkanie, prad, gaz, telefon, ubezpieczenia na zycie.
    Przy odrobinie pecha gdy oddzwanianie z mBanku jeszcze by sie przedluzylo
    to trafilbym na czarna liste niesolidnych dluznikow .....
    Kiedy mBank startowal to reklamowal sie 16,5 % oprocentowaniem
    i bylo to wiecej niz na 2 letnich obligacjach
    (dzis jest to 4,1 % podczas gdy "dwulatki" to 6%)
    brakiem oplat za przelewy (dzis sa platne)
    i dostepem do rachunku 24 godziny na dobe
    (w moim przypadku bedzie to owszem 24 h na dobe
    ale 11 miesiecy w roku - bo pewnie zanim ktos oddzwoni to minie
    miesiac od czasu gdy nie mam zadnego dostepu do rachunku).

    Piotr




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1