  • 1. Data: 2003-07-07 01:20:23
    Temat: mBankowe pytania
    Od: e...@p...wprost.pl

    Witam czytałem troche archiwum tej grpy ale i tak mam troche pytan.

    1.założylem konto w Mbanku eKonto i Emax..i teraz chcialem załozyc Ekonto w
    Lukasie ma stronie... https://bank.lukas.com.pl/wniosek/ a tam pyta mnie o 2
    czlonowy nr konta a Mbank przeciez ma 26 cyfrowy nr konta :( bez zadnych kresek
    i dzikich weży.

    2.drugie pytanko dotyczy jak robic przelewów np z PKO do MBANKu? jak podawac nr
    konta? wiem ze konto mbank ma postac XX11402004XXXXXXXXXXXXXXXX ale chyba w PKO
    trzeba podac inaczej i z kreskami? :(

    3.po czym poznam ze Mbank otrzymal spowrotem podpisana umowe ? (czyli konto
    bedzie mialo pelne własciowaci czyli bede mógł zarzadac karty visa i listy
    jednorazowych haseł przez Mlinie:)

    Pozdrawiam i dziekuje za poswiecony Bankowemu Lamerowi czas.

  • 2. Data: 2003-07-07 06:14:52
    Temat: Re: mBankowe pytania
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    <e...@p...wprost.pl> wrote in message
> [...]
    2
    > czlonowy nr konta a Mbank przeciez ma 26 cyfrowy nr konta :( bez zadnych

    jakie czlony i jakiej dlugosci?
    Numer rachunku mozna rozbic tak:
> [...]

    podawac nr
    > konta? wiem ze konto mbank ma postac XX11402004XXXXXXXXXXXXXXXX ale chyba

    Z PKO BP do mBanku podaje sie normalnie. Nigdy nei podawalem zadnych kresek
    i pani w okienku zawsze wiedziala o co chodzi.

    Jedyna mozliwosc to zadzwonic i spytac.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-07-07 06:57:17
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:

    > jakie czlony i jakiej dlugosci?
    > Numer rachunku mozna rozbic tak:
    > XX 1140 2004 XXXX XXXX XXXX XXXX

    W formularzu się nie da - najlepiej załatwić to przez Lukaslinię.

    > Jedyna mozliwosc to zadzwonic i spytac.

    Niekoniecznie - można spróbować zrobic przelew - jak się da wypełnić
    formatkę do końca, to znaczy że umowa doszła

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-07-07 06:59:10
    Od: e...@p...wprost.pl

    wielkie dzieki! ;)

    > jakie czlony i jakiej dlugosci?
    > Numer rachunku mozna rozbic tak:
    > XX 1140 2004 XXXX XXXX XXXX XXXX

    no na stronie lukasa pod linkiem który podalem jak zaznaczysz - "bez tolkiena"
    wtedy musisz zdefiniowac 5 numerów kont na które bedzie mozliwe przelewanie z
    konta i wyglada on na 2 czlonowe czyli XXXXXXX - XXXXXXXXXXXXXXX tylko nie wiem
    jak to podac w wypadku mBanku.

    P.S.podaje jeszcze raz strone.. https://bank.lukas.com.pl/wniosek alby to
    zobaczyc nalezy zaznaczyc dostep przez internet i "bez tolkiena"

  • 5. Data: 2003-07-07 07:10:01
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > 3.po czym poznam ze Mbank otrzymal spowrotem podpisana umowe ? (czyli
    konto
    > bedzie mialo pelne własciowaci czyli bede mógł zarzadac karty visa i listy
    > jednorazowych haseł przez Mlinie:)

    Listę haseł jednorazowych możesz zamówić jesze przed podpisaniem umowy
    (poprzez mLinie lub Internet).

  • 6. Data: 2003-07-07 07:15:10
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

> [...]
    przelewanie z
    > konta i wyglada on na 2 czlonowe czyli XXXXXXX - XXXXXXXXXXXXXXX tylko nie

    No to pewnie trzeba uciac pierwsze dwie cyfry i dalej:

  • 7. Data: 2003-07-07 10:36:02
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    > No to pewnie trzeba uciac pierwsze dwie cyfry i dalej:
    > 11402004-XXXXXXXXXXXXXXXX

    bez lk nie powinno przejsc, poprawniy i sprawdzony zapis to
    11402004-lk11402004XXXXXXXXXXXXXXXX
    :-)

  • 8. Data: 2003-07-07 11:58:16
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Krab" <_...@h...pl__> wrote in message
    > bez lk nie powinno przejsc, poprawniy i sprawdzony zapis to
    > 11402004-lk11402004XXXXXXXXXXXXXXXX

    Tez tak pomyslalem, ale to co podal zadajacy pytanie wygladalo na zbyt
    krotkie.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 9. Data: 2003-07-08 03:56:09
    Od: e...@p...wprost.pl

    > bez lk nie powinno przejsc, poprawniy i sprawdzony zapis to
    > 11402004-lk11402004XXXXXXXXXXXXXXXX
    > :-)

    no dokladnie! nawet mi przyjeli przelew w LUKASIE tak! dziekuje.

    p.s. przy okazji wie ktos cos trzeba napisac po nr konta lukasa np robiac
    wplate na konto z PKO czy poczty?

    XXXXX-XXXXXXX Lukas Bank <-tak?

  • 10. Data: 2003-07-08 05:58:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    7...@n...onet.pl,
    Użytkownik <e...@p...wprost.pl>:

    > p.s. przy okazji wie ktos cos trzeba napisac po nr konta lukasa np
    > robiac wplate na konto z PKO czy poczty?
    >
    > XXXXX-XXXXXXX Lukas Bank <-tak?

    Nie, tylko numer konta
    I dane odbiorcy.

    --