  • 61. Data: 2004-01-26 13:16:34
    Temat: Re: mBank zmiany TOiP
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Ha, Ha, ale spora gromadka się nabrała na kawał :)))))))

    no pierwszorzedny kawal na jakis net.humor z tym ehhhh

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 62. Data: 2004-01-26 13:35:10
    Od: "oscar" <o...@k...net.pl>

    Uzytkownik "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    > Fajnie ze BZWBK, tam mozna wyplacic juz 10zl, co jest calkiem dobre
    > niektorych przypadkach :)

    sory za wyraznie, ale te bankomaty WBK to moga sobie w d... wsadzic.
    W lublinie jest jeden(sic!) gdzies na obrzezach miasta

    oscar

  • 63. Data: 2004-01-26 14:19:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "mSzok" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    > Szanowni Klienci,

    Tiaaa szanowny :-) juz chyba szybciej przeszedlbym do porzadku dziennego
    gdyby wprowadzili oplate za konto - jakies 2-3 PLN niz oplaty za kazdy
    przelew.

    --
    JaKi

  • 64. Data: 2004-01-26 14:25:00
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    JaKi wrote:
> [...]
    >

    > Tiaaa szanowny :-) juz chyba szybciej przeszedlbym do porzadku dziennego
    > gdyby wprowadzili oplate za konto - jakies 2-3 PLN niz oplaty za kazdy

    Tylko, że jakby wprowadzili opłatę za konto to ... nagle by sie okazało,
    zeza 3 pln mozemy miec mBank lub multibank ? Co bys wybrał?

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 65. Data: 2004-01-26 14:28:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko, że jakby wprowadzili opłatę za konto to ... nagle by sie okazało,
    > zeza 3 pln mozemy miec mBank lub multibank ? Co bys wybrał?

    Tak samo jak mam teraz wybor robiac jakies 6-8 przelewow zenerzynych - 3-4
    zl mBank, Multi Jestem - 1 zl.

    --
    JaKi

  • 66. Data: 2004-01-26 14:35:59
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tiaaa szanowny :-) juz chyba szybciej przeszedlbym do porzadku dziennego
    > gdyby wprowadzili oplate za konto - jakies 2-3 PLN niz oplaty za kazdy
    > przelew.

    Może Ty. Wprowadzenie opłaty za konto byłoby kompletnym nieporozumieniem, bo
    nagle okazałoby się, że obojętnie jak się korzysta z rachunku, to trzeba za
    niego płacić. A jestem pewien, że jest cała masa ludzi, którzy rachunek w
    mBanku mają tylko po to, żeby dostać nań wypłatę i za darmo ją wyjąć w
    bankomacie. I więcej z rachunku nie korzystają.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 67. Data: 2004-01-26 17:00:19
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Tomasz Waszczynski napisał:
    [...]
> [...]
    > mBanku mają tylko po to, żeby dostać nań wypłatę i za darmo ją wyjąć w
    > bankomacie. I więcej z rachunku nie korzystają.

    Egzekli. Ja tam używam mBanku jako "skarpety" z dostępem do kasy via
    bankomat i mozliwością płacenia za zakupy kartą. Gdyby mieli mnie
    kasować co miesiąc / kwartał, etc. za trzymanie tych moich groszy na
    koncie to bym chyba zrezygnował, bo z tych pieniądzy na eKONCIE często
    nie korzystam, ale czasem trzeba puścić jakiś przelew, albo cuś...

    Swoją drogą to mogliby wprowadzić np. 5 darmowych przelewów zewnętrznych
    w miesiącu a za większą liczbę przelewów mogliby kasować opłatę. Ktoś,
    kto nie robi dużej liczby opłat byłby zadowolony :-)

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 68. Data: 2004-01-27 17:25:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Swoja droga, w tabelce na stronie mBanku to ja widze tylko jedna
    wiarygodna informacje (bo zamieszczona przez samego zainteresowanego,
    i na jego niekorzysc) - ze Inteligo jest tansze niz Multibank.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 69. Data: 2004-01-30 16:56:16
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sun, 25 Jan 2004 19:14:43 +0100, "mSzok" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >Szanowni Klienci,
    >zgodnie ze swoją filozofią mBank pragnie pozostać najbardziej konkurencyjnym,
    >innowacyjnym pod względem wdrażanych produktów oraz zawansowania
    >technologicznego bankiem na rynku. Dla dobra swoich Klientów i Akcjonariuszy

    Stan wojenny tez rzekomo wprowadzono dla dobra calego spoleczenstwa - ta sama
    demagogia... :(

    >pragnie osiągnąć w tym roku zakładaną rentowność, dlatego zdecydował się, by 15
    >lutego br. wprowadzić zmiany w Taryfie Prowizji i Opłat oraz rozszerzyć sieć
    >bankomatów.

    http://www.mbank.com.pl/zmiany.html
    Teraz jest to juz zmienione na:
    ======
    "mBank pragnie pozostać najbardziej konkurencyjnym i innowacyjnym pod względem
    wdrażanych produktów oraz zawansowania technologicznego bankiem na rynku i
    zgodnie ze swoją filozofią oferować usługi bankowe najwyższej jakości po
    najkorzystniejszych cenach. Wprowadzane zmiany umożliwiają konsekwentną
    realizację podstawowej zasady mBanku:
    maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych."
    =====

    >Zobacz symulację kosztów, które ponosi Klient korzystając z różnych banków.
    >Parametry symulacji:
    >1. przelewy (średnia) przez telefon - 0; przez Internet - 5;
    >2. wypłaty z bankomatów 4 z sieci własnej; 0,5 z obcej;
    >3. średnie miesięczne saldo na rachunku - 2.000 zł;
    >4. jednorazowa wypłata 200 zł.
    >
    >Zobacz tabelę cen usług bankowych w Polsce

    To tez uleglo zmianie, pierwotnie mbank byl drugi na wykresach, w wersji
    ostatecznej jest pierwszy.

    dn