  • 11. Data: 2012-08-16 16:17:28
    Temat: Re: mBank zastrzeżenie MC Gold
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marx <a...@g...com> writes:

    [...]

    > aż do wygaśnięcia ważności? bo limit mnie akurat nie boli
    > Marx

    Może jednak przeczytaj Warunki wydawania kart kredytowych w Mbanku (zwłaszcza
    paragraf 18 o ile dobrze pamiętam) i "Regulamin kredytów konsumpcyjnych
    w mBanku" (bo do niego jest odniesienie)

    KJ
    PS. Nie, nie do wygaśnięcia ważności.

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 12. Data: 2012-08-17 08:40:27
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 16.08.2012 16:17, Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > paragraf 18 o ile dobrze pamiętam) i "Regulamin kredytów konsumpcyjnych
    > w mBanku" (bo do niego jest odniesienie)

    miałem kiedys w mBanku karte wirtualną, zastrzegłem i po jakimś czasie
    znikła z systemu, a opłata nie była więcej pobierana.
    Widzę że się wycwanili:
    " W przypadku zgłoszenia rezygnacji z uzywania karty po upływie terminu
    przewidzianego dla dyspozycji o nie odnawianiu karty na kolejny okres
    wazności, opłata z tego tytułu _zostanie pobrana_ przez Bank."
    "Rezygnacja Kredytobiorcy z karty głównej jest traktowana jako
    wypowiedzenie Umowy Kredytu i wymaga zachowania formy, o której mowa w
    Umowie i Warunkach."

    Wynika z tego że trzeba wysłać, albo zadzwonić na mLinkę aby nie
    skasowali za następny rok 200zł. Niezłe draństwo, kasować za kartę z
    której się zrezygnowało (co ciekawe, po rezygnacji pisze że jak chcesz
    wznowić to musisz złożyć nowy wniosek)

    No nic, dzięki za ostrzeżenie.

    Marx

  • 13. Data: 2012-08-17 09:20:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Sie, 08:40, Marx <a...@g...com> wrote:

    > Wynika z tego e trzeba wys a , albo zadzwoni na mLink aby nie
    > skasowali za nast pny rok 200z . Niez e dra stwo, kasowa za kart z
    > kt rej si zrezygnowa o (co ciekawe, po rezygnacji pisze e jak chcesz
    > wznowi to musisz z o y nowy wniosek)
    >
    > No nic, dzi ki za ostrze enie.
    >
    > Marx

    W BPH kiedys (zapewne dalej aktualne w ich regulaminie ) trzeba bylo
    dyspozycje o planowaniu "nieodnowienia karty" skladac wczesniej niz 3
    miesiace od daty jej wygasniecia.

    Mina kierowniczki oddzialu, ktora PO (!!!) przyjeciu mojej rezygnacji
    z KK przy koncu jej waznosci, poinformowala mnie triumfalnie, ze
    oplata za odnowienie i tak bedzie pobrana i zostala zripostowana
    informacja, ze mam na pismie potwierdzenie sprzed kilku miesiecy
    przyjecia dyspozycji o nieodnawianiu, byla bezcenna :)

  • 14. Data: 2012-08-17 09:25:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marx <a...@g...com> writes:

    > miałem kiedys w mBanku karte wirtualną, zastrzegłem i po jakimś czasie

    Czyli debetową. A wątek zacząłeś o kredytówce.

> [...]
    > terminu przewidzianego dla dyspozycji o nie odnawianiu karty na
    > kolejny okres wazności, opłata z tego tytułu _zostanie pobrana_ przez

    No, to chyba od zawsze było

> [...]
    >
    > Wynika z tego że trzeba wysłać, albo zadzwonić na mLinkę aby nie
    > skasowali za następny rok 200zł. Niezłe draństwo, kasować za kartę z

    Za kartę Cię nie skasują, tak przynajmniej mi się wydaje (bo z niej
    zrezygnowałeś). Za to będzie Ci cały czas limit kredytowy wisiał.

    KJ

    GNU is Not Unix

  • 15. Data: 2012-08-17 10:18:35
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 17.08.2012 09:25, Kamil Jońca wrote:
    > Za kartę Cię nie skasują, tak przynajmniej mi się wydaje (bo z niej
    > zrezygnowałeś). Za to będzie Ci cały czas limit kredytowy wisiał.
    Złożyłem wypowiedzenie na mLinii:
    -czy moge dostac potwierdzenie o rozwiazaniu umowy?
    -tak za 15zl
    -a dostane jakas informacje, np na maila, ze umowa sie rozwiazala?
    -nie
    -ale w sytemie karta zniknie?
    -tak
    -czyli po tym moge poznac?
    -tak
    (...)
    -na maila dostanie pan informacje o zlozeniu dyspozycji
    :)

    No i wyslali dokladnie taki jak powiedzieli - o zlozeniu dyspozycji u
    numerze xxxxx. Dopisac o co chodzilo - juz nie raczyli. Bo to dopiero za
    15zl...

    Marx

    Ps. Karta zniknie dopiero po 3 wyciagu

  • 16. Data: 2012-08-17 12:04:15
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Fri, 17 Aug 2012 10:18:35 +0200, Marx <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > No i wyslali dokladnie taki jak powiedzieli - o zlozeniu dyspozycji u
    > numerze xxxxx. Dopisac o co chodzilo - juz nie raczyli. Bo to dopiero za

    Cały mbank, od kilku lat porażka, żenada i wyciąganie kasy.
    Tak właściwie mbank powtórzył historię PKO BP, tylko w szczegółach było
    inaczej. Najpierw należy przyciągnąć jak największą ilość klientów a potem
    powoli, stopniowo podnosić opłaty i pogarszać jakość obsługi. Ci co mieli
    zrezygnować to już odeszli, zostali tylko ci klienci, którzy nie moga
    odejść lub im się nie chce. Obecnie mbank to taki sam bankozaur jak PKO BP.

    Matt

  • 17. Data: 2012-08-17 12:16:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 sierpnia 2012 12:04:15 UTC+2 użytkownik Matt napisał:
> [...]
    >
    > zrezygnować to już odeszli, zostali tylko ci klienci, którzy nie moga
    >
    > odejść lub im się nie chce. Obecnie mbank to taki sam bankozaur jak PKO BP.

    Pewnie masz sporo racji. Ja konto w mBank mam od kilku ładnych lat, służy mio głównie
    do szybkich płatnosci. Co do opłat to kasuja mnie 1zł miesięcznie za polecenie
    zapłaty, więcej nic nie wyciagneli odemnie;)
    Powoli przenosze się do Synca ze względu na 5% zwrotów za zakupy. Niestety interfejs
    mbanku jest przyjazniejszy i bardziej intuicyjny, Sync to troche prowizorka.
    Np ostatnio zaologowałem sie do Synca a w drugim oknie przeglądatrki zalogowałem sie
    na konto żony. I nie wiem jak to się stało ale byłem zalogowany na koncie żony a
    salda były z mojego konta;)