  • 1. Data: 2012-08-16 09:27:09
    Temat: mBank zastrzeżenie MC Gold
    Od: Marx <a...@g...com>

    Witam
    W związku z tym iż otrzymałem Kindle i nie potrzebuję karty której
    wznowienie kosztuje 200zł rocznie - zastrzegłem ją korzystając z opcji
    "rezygnacja". Czy jest to wystarczający krok do zamknięcia karty, czy
    tez czekają mnie jeszcze jakieś niespodzianki?
    Marx

  • 2. Data: 2012-08-16 10:13:15
    Temat: Re: mBank zastrzeżenie MC Gold
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-16 09:27, Marx pisze:
> [...]
    > "rezygnacja". Czy jest to wystarczający krok do zamknięcia karty, czy
    > tez czekają mnie jeszcze jakieś niespodzianki?

    wydaje mi się, że powinieneś poczekać do końca sierpnia bo mBank ma
    wpłacić jeszcze kasę na konto zgodnie z regulaminem, a później zadzwonić
    do konsultanta i z nim wypowiedzieć umowę

    gregor

  • 3. Data: 2012-08-16 10:14:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marx <a...@g...com> writes:

> [...]
    > "rezygnacja". Czy jest to wystarczający krok do zamknięcia karty, czy
    > tez czekają mnie jeszcze jakieś niespodzianki?

    Trzeba jeszcze odrębnie umowę kredytową wypowiedzieć. (Chyba da się
    telefonicznie)

    KJ

    Q: Why haven't you graduated yet?
    A: Well, Dad, I could have finished years ago, but I wanted
    my dissertation to rhyme.

  • 4. Data: 2012-08-16 10:46:27
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    gregor <g...@s...pl> napisał(a):

    > wydaje mi się, że powinieneś poczekać do końca sierpnia bo mBank ma
    > wpłacić jeszcze kasę na konto zgodnie z regulaminem, a później
    zadzwonić
    > do konsultanta i z nim wypowiedzieć umowę

    O jaką kasę chodzi, bo chyba coś przeoczyłem w tej promocji?

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 5. Data: 2012-08-16 12:44:41
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 16.08.2012 10:14, Kamil Jońca wrote:

    > Trzeba jeszcze odrębnie umowę kredytową wypowiedzieć. (Chyba da się
    > telefonicznie)

    gdyż?

    Marx

  • 6. Data: 2012-08-16 13:32:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marx <a...@g...com> writes:

    > gdyż?

    Gdyż będzie Ci wisiał limit kredytowy z karty.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 7. Data: 2012-08-16 13:47:21
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-16 12:44, Marx pisze:

    > gdyż?

    poczytaj regulamin a jak nie chcesz to sobie zrezygnuj z karty via WWW

    gregor

  • 8. Data: 2012-08-16 15:18:46
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-16 10:46, mohonk pisze:

    > zadzwonić
    >>

    > O jaką kasę chodzi, bo chyba coś przeoczyłem w tej promocji?

    z tą kasą chyba przesadziłem 319netto za kindla + 35 PLN to jest 354 PLN
    i od tego podatek 10% tj 35.4 PLN i o tej kwocie była mowa w
    regulaminie, chyba to już wszystko od mBanku

    dziękuję i polecam się na przyszłość
    gregor

  • 9. Data: 2012-08-16 15:45:22
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 16.08.2012 13:32, Kamil Jońca wrote:

    > Gdyż będzie Ci wisiał limit kredytowy z karty.

    aż do wygaśnięcia ważności? bo limit mnie akurat nie boli
    Marx

  • 10. Data: 2012-08-16 16:11:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 16 Aug 2012 15:45:22 +0200, Marx wrote:

    > aż do wygaśnięcia ważności? bo limit mnie akurat nie boli

    Nie ma czegoś takiego jak "wygaśnięcie ważności". Aż do rozwiązania umowy
    -- ktokolwiek pierwszy to zrobi.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org