  • 1. Data: 2012-08-15 00:35:10
    Temat: BOŚ - nowa TOiP od 1 września 2012
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Bank Ochrony Środowiska od 1.09.2012 wprowadza nową taryfę opłat i
    prowizji za usługi bankowe -
    <http://www.bosbank.pl/pub/files/TOiP_wyciag_01_09_2
    012.pdf>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-08-16 09:28:54
    Temat: Re: BOŚ - nowa TOiP od 1 września 2012
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Sie, 00:35, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
    > Bank Ochrony Środowiska od 1.09.2012 wprowadza nową taryfę opłat i
> [...]

    No to dobrze, ze nie namowilem syna na zalozenie tam konta.
    ekonto dalej bezplatne do 28 roku zycia, ale brak zwolnien od oplaty 3
    zl miesiecznie za karte do konta.

  • 3. Data: 2012-08-16 15:35:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-16 09:28, krzysztofsf pisze:
    012.pdf>

    > No to dobrze, ze nie namowilem syna na zalozenie tam konta.
    > ekonto dalej bezplatne do 28 roku zycia, ale brak zwolnien od oplaty 3
    > zl miesiecznie za karte do konta.

    Kiedy spłacę kredyt to też ucieknę z BOŚ. Płacić 13 złotych za konto
    (KONTO START) to gruba przesada (10 zł za konto + 3 zł za kartę). W
    BOS-iu do tej pory wszystko było dodatkowo płatne: przelewy z rachunku
    zlecone przez Internet kosztowały najpierw 70 groszy, później 50 groszy.
    W nowym cenniku w końcu znieśli tę opłatę, ale podwyższyli inne. Do
    czasu zakończenia spłaty kredytu mogę jeszcze przejść na pakiet e-KONTO,
    wtedy opłata będzie wynosiła 8 zł (5 za konto + 3 za kartę) i chyba tak
    zrobię. A potem - bye bye BOS-iu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-08-16 16:02:42
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Mam kbk bez karty. Jedyna zmiana w TOiP która mogłaby mnie dotyczyć to opłata za
    kartę właśnie - było 20 zł rocznie jest 3 zł/m-c. A poza tym mam +15 zł co m-c na
    programie premiowym

  • 5. Data: 2012-08-16 19:10:32
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-16 16:02, eisenberg pisze:
    > Mam kbk bez karty. Jedyna zmiana w TOiP która mogłaby mnie dotyczyć to opłata za
    > kartę właśnie - było 20 zł rocznie jest 3 zł/m-c. A poza tym mam +15 zł co m-c na
    > programie premiowym

    Znaczy masz to konto KONTO BEZ KANTÓW? Sęk w tym, że oprocentowanie w
    BOŚ jest żenujące i generalnie chcę zrezygnować z konta. Lepiej trzymać
    kasę na lokatach, niż w BOŚ. "Bez kantów" może i fajne, ale jednak
    potrzebuję jednego rachunku z kartą w banku marmurkowym, z oddziałami.
    Reszta karcianych może być w bankach pokroju mBanku, Inteligo, czy
    Syn(e)ck(a).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/