    Date: Fri, 17 Aug 2012 08:40:27 +0200
    From: Marx <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank zastrzeżenie MC Gold

    On 16.08.2012 16:17, Kamil Jońca wrote:
    > Marx<a...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Może jednak przeczytaj Warunki wydawania kart kredytowych w Mbanku (zwłaszcza
    > paragraf 18 o ile dobrze pamiętam) i "Regulamin kredytów konsumpcyjnych
    > w mBanku" (bo do niego jest odniesienie)
    >
    > KJ
    > PS. Nie, nie do wygaśnięcia ważności.

    miałem kiedys w mBanku karte wirtualną, zastrzegłem i po jakimś czasie
    znikła z systemu, a opłata nie była więcej pobierana.
    Widzę że się wycwanili:
    " W przypadku zgłoszenia rezygnacji z uzywania karty po upływie terminu
    przewidzianego dla dyspozycji o nie odnawianiu karty na kolejny okres
    wazności, opłata z tego tytułu _zostanie pobrana_ przez Bank."
    "Rezygnacja Kredytobiorcy z karty głównej jest traktowana jako
    wypowiedzenie Umowy Kredytu i wymaga zachowania formy, o której mowa w
    Umowie i Warunkach."

    Wynika z tego że trzeba wysłać, albo zadzwonić na mLinkę aby nie
    skasowali za następny rok 200zł. Niezłe draństwo, kasować za kartę z
    której się zrezygnowało (co ciekawe, po rezygnacji pisze że jak chcesz
    wznowić to musisz złożyć nowy wniosek)

    No nic, dzięki za ostrzeżenie.

    Marx