    From: <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - zaczalem zakladac konto...
    Date: 4 Mar 2002 09:33:38 +0100

    > Ja zalozylem w wtorek, w piatek sie sam upomnialem i dostalem numerek
    > rachunku i....

    > zebym
    >
    > podalem numer fonu na ktory mieli oddzwonic, po kilku minutach dwoni kobieta
    > i mowi ze nie moze nic "zrobic" bo ma problem z dostaniem sie na moje konto,
    > ladnie przepraszala ( myslalem z enie skonczy ;)) i zebym zamowil rozmowe
    > pozniej, po 2h zadzwonilem jeszcze raz i poprosilem o rozmowe po kilkunastu
    > minutach zadzwonil pan zalozylem hasla i powiedzial ze papiery beda w
    > poniedzialek....

    Przypomnialem sie dzis telefonem i zaraz po kilku minutach oddzwonili i
    wszystko jest juz odblokowane (dostepy telefoniczne i internetowe). ALe jednak
    musialem zadzwonic, bo gdybym czekal, to nie wiem kiedy system "by mnie
    wyrzucil w mBanku" jako sprawa nie zalatwiona.

    Oczywiscie czekam teraz na papiery, ktore sobie ida do mnie poczta.

    Pozdrawiam,

    Truten_1