  • Data: 2002-03-02 08:40:45
    Temat: Re: mBank - zaczalem zakladac konto...
    Od: "Marcin" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja zalozylem w wtorek, w piatek sie sam upomnialem i dostalem numerek
    rachunku i....

    >"Tajemniczym" glosem powiedzieli, ze bedziemy w trakcie oddzwanianej
    > przez nich rozmowy nadawac hasla i "zeby sobie je przygotowal", a takze
    zebym
    > nie "blokowal klawiatury" (chyba chodzilo im o wylaczenie telefonu). No i
    > czekam juz 5 godzine... Ciekawe, czy znow bedzie pare dni.

    podalem numer fonu na ktory mieli oddzwonic, po kilku minutach dwoni kobieta
    i mowi ze nie moze nic "zrobic" bo ma problem z dostaniem sie na moje konto,
    ladnie przepraszala ( myslalem z enie skonczy ;)) i zebym zamowil rozmowe
    pozniej, po 2h zadzwonilem jeszcze raz i poprosilem o rozmowe po kilkunastu
    minutach zadzwonil pan zalozylem hasla i powiedzial ze papiery beda w
    poniedzialek....