  • Data: 2020-06-08 07:19:04
    Temat: Re: mBank - zablokowany dostęp
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.06.2020 Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał/a:

> [...]
    sel-maskowanych-czyli-magia-matematyki/

    > Podobne zabawy niczego nie dadzą, ponieważ liczba możliwych kombinacji
    > takich liter jest na tyle mała, że można je złamać brutalną siłą
    > w mgnieniu oka.

    Ale ja nie piszę, że hasła maskowane są najlepsze (ani w ogóle
    dobre). Moim osobistym zdaniem są do dupy :-)

    Podałem jedynie przykład, że nie trzeba w postaci jawnej
    takowego hasła przechowywać.

    > Trzeba pamiętać, że posiadacza takiej bazy danych nie obowiązują
    > ograniczenia w rodzaju "max 3 próby" itp.

    No jak masz dane już "wycieknięte", to oczywiście żadne limity
    prób nie obowiązują- to jasne. A ponieważ nigdy nie wiesz,
    jak przechowywane są hasła "po drugiej stronie" (w sensie podatności
    na złamanie), zawsze trzeba mieć różne hasła do różnych serwisów.
    Oczywiście tych ważnych, bo na stronie forum naprawy pralek,
    do którego oczywiście _trzeba_ się zarejestrować, żeby sobie
    ściągnąć schemat można spokojnie użyć hasła "dupa123" :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.