  • Data: 2020-06-04 17:07:14
    Temat: Re: mBank - zablokowany dostęp
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Typowo hasła są szyfrowane jednokierunkowo, bank musiałby to sprawdzać
    > podczas logowania się klienta.

    Oczywiste, a nie pomyślałem o tym :(

    Od czasu jak niektóre banki wprowadziły maskowane hasła (czyli dość
    dawno) nabrałem wątpliwości:
    - czy oni przechowują hashe dla każdej kombinacji maskowania (sporo
    wyjdzie),
    - czy po prostu przechowują całe hasło.

    Stąd (niby irracjonalny) pomysł, że system banku może znać hasło.
    Ale to była tylko taka sobie hipoteza powstała po zauważeniu, że przy
    odblokowywaniu dostępu dotychczasowe hasło nie może być użyte.
    P.G.