  • Data: 2020-06-03 02:31:43
    Temat: Re: mBank - zablokowany dostęp
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Marek, 02 cze 2020 w news:almarsoft.4707642339053576375
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > -dziwne zachowanie użytkownika - wybiera opcje z menu inna ścieżką
    > niż naturalna

    he he, to brzmi ciekawie - nie potrafię sobie tego wyobrazić, bo do
    większości funnkcji/opcji można dojść raczej jedną drogą

    > - i kilka innych o których nie mogę mówić ;)
    Podejrzewam, że i tak nie dotyczą zwykłych zjadaczy chleba

    zdarzyło mi się kiedyś zablokowanie możliwości przelewów po wykonaniu
    chyba z czterech, chyba prawie identycznych, w krótkim czasie