  • Data: 2005-05-01 20:56:14
    Temat: Re: mBank - z choinki się urwałem?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:
    > Otóż IMO moja krwawica powinna być dostępna w całości wraz z
    > odsetkami od dzisiaj. Tymczasem odsetki są w blokadach, podobno za 2
    > godziny będą dostępne. mLinka zeznaje, że "dziś dzień wolny od pracy
    > i księgowość nie pracuje" - śmieszne, nie :-)
    > Moje pytanie: nie zauważyłem tego przez kilka lat, czy to ficzer
    > 1-majowo- niedzielny?

    Poprzednio jeżeli ostatni dzień miesiąca przypadał na dzień wolny, mBank
    dopisywał odsetki w ostatni dzień roboczy miesiąca, czyli bywało że za
    wcześnie. Teraz najwyraźniej w takim przypadku dopisuje w pierwszym dniu
    roboczym następnego miesiąca - czyli za późno.
    BTW: Multibank też teraz tak ma.

    Bogdan B.