  • Data: 2005-05-02 09:07:03
    Temat: Re: mBank - z choinki się urwałem?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:

    > Ale nie miał ;-), czyli przeszkodą raczej nie są kwestie techniczno/
    > organizacyjne. Hak im w smak.

    Miał inaczej, ale też głupio. Doliczał w ostatni dzień roboczy miesiąca
    zakładając że saldo w ostatni dzień kalendarzowy się nie zmieni. Jeżeli się
    zmieniło np. z powodu wypłaty kartą, to w następnym miesiącu robił korektę
    odsetek nawet jeżeli miałby w ten sposób zdebetować rachunek.
    Dla tego banku dni wolne zasadniczo nie istnieją, a to co teraz robią IMHO
    wygląda na manewry w ramach ograniczeń kupionego systemu. Nawet wydrukowane
    w sobotę potwierdzenie przelewu ma datę 2 maja ;-)

    Bogdan B.