  • 11. Data: 2004-04-09 16:36:38
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Ale to nie wszystko. Myslicie, że wystarczyło zadzwonić na mLinię? Nie, bo
    > żeby mBank naprawił to co schrzanił, to musisz mieć pod ręką swój nr
    > inedtyfikacyjny i hasło. Jak jesteś na wczasach i nie masz albo nie masz pod
    > ręką to leżysz.

    buahahah
    co mieć pod ręką ??? wystarczy mieć to w głowie - masz problem z
    zapamiętaniem ciągu 8 i 6 cyfr ???

    poza tym jak sobie wyobrażasz identyfikację klienta - że ty to ty - ty
    chociaż swoje nazwisko pamiętasz ???

    z politowaniem czytam posty takich "okradzionych" gamoni jak ty ....

  • 12. Data: 2004-04-09 16:56:11
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Apr 2004 10:47:57 +0200, Madab wrote:

    > "TWOJE KONTO NIE ZOSTAAO OBCINOONE"
    > to w to nie wierzcie, bo kasy już na koncie nie ma.

    No coz. Ja w takej sytuacji wykonalem zupelnie inny manewr. Zadzwonilem do
    wlasciciela bankomatu - bo to w koncu on byl popsuty. Za 20 minut blokada
    srodkow zostala przez Euronet odwolana i pieniazki byly znowu do mojej
    dyspozycji. Przeciez mbank musi czekac po otrzymaniu informacji o blokadzie
    na jej anulowanie, potwierdzenie (obciazenie) lub zakonczenie terminu
    rozliczenia (czyli 7 dni). I to jak widac z twojego przykladu bankomat
    skrewil a nie mbank.
    --
    vpw (2004-04-09 18:53:24)

  • 13. Data: 2004-04-09 17:24:51
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:10td8kgjvpzs.dlg@krak.eu.org...
    > Fri, 9 Apr 2004 14:52:13 +0200, na pl.biznes.banki, megan w wiadomości
    > <news:c566aq$7io$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > To może nie tyle zależeć od tego kto wypłaca, co raczej od tego, w
    > którym bankomacie się wypłaca. W końcu jeśli są sklepy lepiej i gorzej
    > zaopatrzone, to podobnie może być też z bankomatami :)

    Ja jednak prędzej uwierzę, że są ludzie, którym stale się coś złego
    zdarza. I chyba jest ich więcej, niż felernych bankomatów :-)

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 14. Data: 2004-04-09 17:29:47
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c55utg$nk3$1@news.onet.pl...

    > Co prawda teraz karta Multi wyplacam przede wszystkim, ale po porstu robie
    > wielkie oczy jak widze takie przygody ;)

    Mi sie raz zdarzylo, wyplacalem karta Citka i wyskoczyl mi komunikat o
    bledzie podajnika. Wystarczyl telefon na CitiPhone i pieniadze byly znowu do
    mojej dyspozycji :-) Duzo zalezy od banku i jego nastawienia na pomoc
    klientowi - i to wlasnie cenie w Citku. Drodzy, ale w razie problemow nie
    wypinaja sie d***.

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2004-04-09 17:52:29
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ja jednak prędzej uwierzę, że są ludzie, którym stale się coś złego
    > zdarza. I chyba jest ich więcej, niż felernych bankomatów :-)

    Dokładnie.
    Skoro raz wyskoczył błąd z podajnikiem to po co drugi raz próbować w tym
    samym bankomacie?

    CKY

  • 16. Data: 2004-04-10 08:50:15
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    A ja z politowaniem czytam takie wypociny jak twoja.
    Czy ty wogole myslisz? Oprocz tego, ze masz pamieć ;-)
    Do czego tu baranie identyfikacja klienta potrzebna?
    To nawet moglaby sprzataczka zglosić podając tylko lokalizacje bankomatu i
    godzine transakcji, a bank powinien wszystko załatwić.
    Zatem gamoniem to sam jesteś. Bo nie myslisz, ale to typowe dla robotów ;-)
    buahahahbuahahah

  • 17. Data: 2004-04-10 08:53:40
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    > To straszne... Wyobraź sobie, że są nawet takie banki w których każą Ci
    > pokazywać dowód... I jak jesteś na wczasach i nie masz to już zupełnie
    > leżysz...

    Stary, zastanów się, kiedy potrzebny jest dowód albo podanie hasła? Jaka
    jest tego celowość? Jeśli to uda Ci sie odkryć, to stwierdzisz, że w
    opisanym wypadku nie powinno to miec miejsca.

  • 18. Data: 2004-04-10 09:01:39
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Przyznam, że mBank stanął na wysokosci zadania i po niecałej godzinie
    pracownik mLinii oddzwonił do mnie informując, że pieniądze zostały już
    odblokowane, a ja spokojnie pobrałem je w innym bankomacie :-)

    Nie wiem tylko po co wcześniej straszą klienta 7-ma dniami oczekiwania?
    I jeszcze jedno, do załatwienia tego rodzaju reklamacji nie powinno się
    żądać hasła. Bo w jakim celu? W końcu przekazuje do banku informację, że cos
    jest nie tak. Niech to sprawdzą i naprawią. Bo ostatecznie sami to powinni
    naprawić. Zas podanie informacji o zdarzeniu powinno tylko to przyspieszyć.
    Do czego tu hasło?

    Wszystkim pracownikom mBanku, którzy przyczynili się do takiego zakończenia
    sprawy, życzę zdrowych i miłych Świąt, oraz wszystkim na grupie, którzy
    okazali zrozumienie :-)

  • 19. Data: 2004-04-10 11:01:11
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A u mnie 3 na ok 10 transakcji karta mBanku z bankomatow BZWBK to byly
    > blokady srodkow bez wyplaty.

    Mi ostatnio sie zdarzylo.. Chcialem wyplacic drobne (10zl) z bankomatu
    BZWBK... I dwie proby sie nie udaly (za kazdym razem - brak autoryzacji
    transakcji, transakcja przerwana). Myslalem, ze pewnie bez blokady sie nie
    obejdzie.. Jednak sie zdziwilem gdy sie zalogowalem do mBanku, a pieniazki
    byly i zadnych blokad nie bylo.
    Jednak nie mozna w 100% ufac tym bankomatom.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 20. Data: 2004-04-10 12:27:37
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieni?dze
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sat, 10 Apr 2004 11:01:39 +0200, "Madab" <o...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >żądać hasła. Bo w jakim celu? W końcu przekazuje do banku informację, że cos

    W takim, że to Ty zgłaszasz, że z Twoimi pieniędzmi coś jest nie tak.

    --