  • 1. Data: 2002-11-05 08:24:03
    Temat: mBank /wymiana VE/
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    Witam,

    Sami przyslylaja nowa VE po skonczeniu waznosci starej, czy trzeba sie
    upomniec ?

    Dzieki za info,
    Przemek

  • 2. Data: 2002-11-05 09:03:08
    Temat: Re: mBank /wymiana VE/
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 5 Nov 2002 09:24:03 +0100, "WaSyL" <w...@c...pl>
    napisał(a):

    > Sami przyslylaja nowa VE po skonczeniu waznosci starej, czy trzeba sie
    > upomniec ?

    Sami przysyłają _przed_ skończeniem się ważności starej

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-11-05 10:35:44
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "gornik" <g...@g...w.pl> wrote in message

    > Sami przysyłają _przed_ skończeniem się ważności starej

    Dzieki :)

  • 4. Data: 2002-11-05 12:15:33
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:g92fsuo851evvdoaegg3renn6tjqo12s1h@4ax.com, g...@g...w.pl
    wrote:

    > Sami przysyłają _przed_ skończeniem się ważności starej

    Jeśli masz do 11/2002, to lada dzień dostaniesz - ja dostałem wczoraj.

  • 5. Data: 2002-11-05 15:10:52
    Od: "Tomasz W" <w...@p...onet.pl>

    > Jeśli masz do 11/2002, to lada dzień dostaniesz - ja dostałem wczoraj.

    ja tez tak mam, poprosilem o kontakt tel i zadzwonili dzis do mnie i
    obiecali ze wysla.
    moze tez na dniach dostane, a gdzie mieszkasz ? (dokad Ci przyslali) - moze
    to roznie w rozne rejony Polski wysylaja :))
    jesli chodzi o mnie to K-ce.

    Tomek

  • 6. Data: 2002-11-05 15:17:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq8n1s$p2m$1@news.tpi.pl, w...@p...onet.pl wrote:

    > ja tez tak mam, poprosilem o kontakt tel i zadzwonili dzis do mnie i
    > obiecali ze wysla.
    Kontakt niepotrzebny - wysyłają automatycznie, z wyjątkiem sytuacji, w
    której zadzwoniłeś i zrezygnowałeś z automatycznego odnawiania.
    Poganianie raczej nic nie da, bo zlecają w drugiej połowie poprzedniego
    miesiąca do wytłoczenia, potem zaraz automatycznie wysyłają.

    > moze tez na dniach dostane
    na pewno dostaniesz - nie denerwuj się, jeszcze 25 dni ważna jest Twoja
    stara karta :)

    > a gdzie mieszkasz ? (dokad Ci przyslali)
    > - moze to roznie w rozne rejony Polski wysylaja :))
    Poznań.

  • 7. Data: 2002-11-05 15:48:28
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Jeśli masz do 11/2002, to lada dzień dostaniesz - ja dostałem wczoraj.

    Buuuu, a ja jeszcze nie dostalem... a wydaje mi sie ze mieszkamy
    w podobnym miescie ;-) Inna sprawa, ze karty w zyciu nie uzywalem
    :-))) (ale aktywowalem :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2002-11-05 15:52:19
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq8pap$b9g$1@korweta.task.gda.pl, w...@a...net.pl wrote:

    > Buuuu, a ja jeszcze nie dostalem... a wydaje mi sie ze mieszkamy
    > w podobnym miescie ;-) Inna sprawa, ze karty w zyciu nie uzywalem
    > :-))) (ale aktywowalem :-)))

    Ja uzylem raz w bankomacie. To jest karta do eKonta.

  • 9. Data: 2002-11-05 15:53:48
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq8pfo$658$1@topaz.icpnet.pl, m...@w...pl
    wrote:

    > Ja uzylem raz w bankomacie. To jest karta do eKonta.

    I przypomnialo mi sie wlasnie skąd ją mam: we wczesnej fazie akcji
    antybelkowej była taka wersja przez chwilę, że do lokat trzeba będzie mieć
    eKonto, więc w panice założyłem :)