  • 1. Data: 2002-11-05 08:59:29
    Temat: Multibank i potwierdzenia
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam kilka pytań do potwierdzeń z Multibanku a dokładnie z konta MultiKonta
    Biznes Class (obsługiwanego tylko przez internet):

    1)Jak wygląda miesięczny wyciąg, tzn. jak jest szczegółowy, jak dokładnie są
    opsane np. przelewy składek na ZUS i do US i czy sa stemplowane ? (papier zwykły
    czy firmowy ?)

    2)To samo pytanie dotyczy potwierdzenia indywidualnych transakcji (konkretnie
    przelewów wysyłanych i otrzymywanych), stemplują sami czy trzeba prosić?

    3) Czy w MultiKonta Biznes Class, z poziomu dostępu internetowego, można sobie
    wydrukować "potwierdzenie wykonania przelewu" czy też może jest to zatytułowane
    jak w mBanku "potw. złozenia dyspozycji przelewu" ?

    Thx

    Jarek

  • 2. Data: 2002-11-05 22:46:49
    Temat: Re: Multibank i potwierdzenia
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > 2)To samo pytanie dotyczy potwierdzenia indywidualnych transakcji
    (konkretnie
    > przelewów wysyłanych i otrzymywanych), stemplują sami czy trzeba prosić?

    to juz sami - i teraz jakos duzo tansze jest niz bylo to kiedys

> [...]
    zatytułowane
    > jak w mBanku "potw. złozenia dyspozycji przelewu" ?

    jeszcze nie - ale z tego co zapowiadali bedzie (?) duzo (?) lepsze.

  • 3. Data: 2002-11-05 23:22:44
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > jeszcze nie - ale z tego co zapowiadali bedzie (?) duzo (?) lepsze.

    Z podpisem elektronicznym ???

    Pix