  • 11. Data: 2002-04-21 16:40:54
    Temat: Re: mBank ... warto czy nie??
    Od: "Kuba" <s...@i...p.lodz.pl>

    > gold to jak najbardziej wypukla VC

    tylko wysoka opłata jest za korzystanie.
    troche mnie ona zniecheca

  • 12. Data: 2002-04-21 17:45:09
    Od: "Demski Sebastian" <s...@w...pl>

    > nie wiem za bardzo co masz na mysli mowiac o lipie, ale ja zaluje ze nie
    > zalozylem konta w mBanku wczesniej.... za dlugo dawalem zyc pijawkom z
    pekao
    > SA :)

    ja też sobie chwalę. Ala mam duet PKO BP + MBank. chyba nie muszę tłumaczyć
    przyczyn robienia takiego tandemu :)

    Pozdro. Seba

  • 13. Data: 2002-04-21 20:28:54
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    > BREXPLPW

    to co prawda nie jest mBank, ale tak sie robi: bank zagraniczny wysyla
    komunikatem 100 na ten swift (to jest chyba centrala) i w komunikacie 56a
    albo 202 (nie pamietam) podaje sie oddzial krajowy albo filie w kraju i to
    juz zwyklym eliksirem pojdzie;

    pzdr.

    p.

  • 14. Data: 2002-04-21 21:33:20
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    Użytkownik "B.Andersson" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Nie mów o PEKAO "pijawki"bo nikt ci nie wmuszał tego banku.Nie czytaleś
    > poprostu info o innych.

    Kurde kolego jestes niesamowity! ty wiesz lepiej ode mnie co robilem i co
    czytalem....
    Otoz przyjmij, proroku, do wiadomosci ze pekao zostalo mi WMUSZONE na
    studiach poniewaz w tym oto banku musialem sobie zalozyc konto aby dostawac
    stypendium.
    ten fakt + tabela oplat i oprocentowania w pekao + panujaca jeszcze w Polsce
    szczatkowa wolnosc wypowiedzi daje mi prawo do wyrazenia sie o pekao per
    "pijawki"
    Mozesz sie z tym zgadzac lub nie.. twoje prawo.. ale nie mow innym co maja
    mowic i pisac cenzorku....

  • 15. Data: 2002-04-21 21:38:06
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > albo 202 (nie pamietam) podaje sie oddzial krajowy albo filie w kraju i to

    Sorry za wtracenie, ale nie jestem obeznany z tymi Swiftami a chcialbym
    wysylac i otrzymywac kase z zagranicy (ach ten ebay :)
    Wiec - mozna czy nie mozna w mBanku??
    A jesli nie to gdzie mozna i jakie są koszty???
    Zalozmy ze ktos chcialby mi przyslac 30$ - ile by kosztowalo go wyslanie?
    A gdybym ja chcial komus wyslac?

    pozdrawiam
    Alexx

  • 16. Data: 2002-04-22 07:02:14
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > "pijawki"
    > Mozesz sie z tym zgadzac lub nie.. twoje prawo.. ale nie mow innym co maja

    Kurde kolego- byłeś tak mało sprytny i zaradny, że dałeś sobie wcisnąć konto w
    banku co do którego nie miałeś przekonania ? I to na studiach ? Ja rozumiem w
    pracy, gdzie potrafią powiedzieć, że jak się nie podoba, to do widzenia, ale na
    studiach.
    Oj ciężko Ci będzie, oj ciężko... ;-)
    Grzegorz

  • 17. Data: 2002-04-22 07:03:45
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > :-)))))))
    > warte swojej ceny ->> darmowe ->> wniosek ->> nic nie warte ?
    > :-)))))))

    Oto, co osiągnięto przez reklamę ;-))
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-04-22 07:11:00
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Za to jest Gold :)

    Goldy dostali weterani pbb za zasługi w budowie dobrego wizerunku mBanku w
    świecie internetu w Polsce.
    "Na palcach" mozna policzyć ilość wydanych kart tego typu. Cena i ilość
    wydanych kart stanowi o "elitarności" tej karty, czemu mbank sam zaprzeczył
    rozdając ją wybranym grupowiczom ;-)
    Dla mnie lepszą ofertą jest np. gold z Pekao, Citi czy innego "marmurkowego"
    banku.
    Ale nie to jest tematem tego wątku.
    Brak karty wypukłej stanowi dosyć przykrą wade tego banku. Poza tym imo jest to
    jedna z lepszych ofert na rynku
    Grzegorz

  • 19. Data: 2002-04-22 07:13:56
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > tylko wysoka opłata jest za korzystanie.
    > troche mnie ona zniecheca

    Zniechęcić cię powinno też to, że z propozycją wydania tej karty występuje bank
    i nie zawsze bank ma czas zajmować się takimi pierdułkami jak przyznanie komuś
    VG.
    Btw.- jest ktoś na tej liście do kogo bank sam wystąpił z propozycją wydania VG.
    Nie dotyczy pamiętnego "rozdania" w celach marketingowych ;-))
    Grzegorz

  • 20. Data: 2002-04-22 07:33:30
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w wiadomości
    > warte swojej ceny ->> darmowe ->> wniosek ->> nic nie warte ?
    > :-)))))))

    mbank nie do końca jest darmowy.
    Opłaty eksploatacyjne typu: połączenie z bankiem (Internet, telefon) nie
    jest za darmo
    Mnie kosztuje więcej niż 7 zł na miesiąc (a za tyle mam eleganckie konto w
    PKO BP)
    Zatem mbank jest tani i wart swojej ceny, choć jak w przypadku każdego
    towaru ma swoje ograniczenia