  • 1. Data: 2002-04-20 16:20:32
    Temat: konkurs www.3636.pl CD
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Dostałem odpowiedź z firmy avantis dotyczącą promocji EuroPaya, chociaż
    samemu do nich nic w tej sprawie nie wysyłałem :))))), czyżby czytali
    pl.biznes.banki ? :))

    Panie Kamilu,

    poniewaz zauwazyłem Pana wątpliwości, w imeiniu firmy Avantis pragne
    wyjaśnić:
    1)dot. promocji Europaya - losowanie w obecności notariusza oraz
    organizatora promocji odbyło się zgodnie z regulaminem 16.04.2002 i w
    chwili
    obecnej odbywa się kontaktowanie z wygranymi. Nagrody gwarantowane zostały
    zgodnie z zasadami promocji wysłane 18.04 do wszystkich w tym samym
    czasie.

    2)promocja Tytusa. - nieudostępnienie wyników rozgrywek związane jest z
    zabezpieczeniem bazy danych - nie kmozemy ujawniac listy numerów osób
    grających, natomiast sama aplikacja działa automatycznie i przeszła
    odpowiednie testy poprawności przez niezaleznych expertów. Zapweniam Pana,
    ze zmiana nagród nigdy nie miała miejsca, a zapis z regulaminu jest
    zwykłym
    zabezpieczeniem jakie prawnicy zawsze rekomendujeą np na przypadki: mówimy
    ze np do wygrania jest telewizor marki ... typ...., a w momencie wydawania
    jest on niedostepny - wtedy w jego miejsce wchodzi nagroda równowazna.

    Pozdrawiam i życzę wielu wygranych

    Dobre na prawdę dobre

    "aplikacja działa automatycznie i przeszła
    odpowiednie testy poprawności przez niezależnych expertów."

    Aż mnie korci żeby coś na ten temat napisać ...

    Kamil
    c...@h...pl

  • 2. Data: 2002-04-20 19:08:56
    Temat: Re: konkurs www.3636.pl CD
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "camokiller" (......)
> [...]
    gwarantowane zostały
    > zgodnie z zasadami promocji wysłane 18.04 do wszystkich w

    Zgadza sie - do mojej malzonki doszla wczoraj koszulka
    rozmiar L
    w troche grubszej kopercie formatu A4
    *** blad ***