  • 11. Data: 2002-12-18 19:37:45
    Temat: Re: mBank vs Inteligo
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Nie chce mi się kłocić z laikiem. Faktem jest, że Inteligo ma dużo
    >więcej funkcji i dużo większą funkcjonalność.

    O-wszem. A-le pytanie czy ktoś to wykorzysta? Dzisiaj właśnie kolega
    mnie pytał o porównanie. Wymieniłem funkcje, które ma Inteligo, a nie ma
    mBank, potem wymieniłem koszty, jakie poniesie w Inteligo, a nie
    poniesie w mBanku i wybrał zdecydowanie mBank. Nie każdy potrzebuje
    płacić za funkcje, których nie wykorzysta. Jeśli koniecznie potrzebujesz
    tych SMSów czy PDFów -- proszę bardzo. Jednak jaki odsetek użytkowników
    naprawdę tego potrzebuje?

    >A teraz, po zmianie
    >providera, jest również b. szybkie.

    Nie wiem. Oba chodzą u mnie dobrze.

    >Możesz sobie uważać co chcesz, przywykłem już, że nie możesz pogodzić
    >się z faktami :D.

    Jakimi faktami? Że ma niewygodny interfejs, a w zamian oferuje funkcje,
    których mało osób naprawdę potrzebuje. Natomiast co powiesz na mój
    zarzut historii trzymiesięcznej? Ostatnio dostałem wezwanie z kablówki,
    że nie zapłaciłem. Polukałem po historii mBanku i faktycznie -- w
    kwietniu nie zapłaciłem. I co? W Inteligo se mogę nagwizdać, a nie sprawdzę.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-12-18 19:44:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    >Fakt, tu trzeba zażyczyć sobie wyciągu na email (który zresztą
    >przychodzi co m-c, więc w zasadzie nie ma potrzeby).

    Czyli mam sobie odkładać wyciągi, a co szkodziło udostępnić historię
    przez WWW jak w normalnych bankach? Po kiego sztuczne ograniczenie do 3
    miesięcy?

    >Za to tylko w Inteligo zobaczysz sobie przelewy oczekujące,

    W jakim sensie oczekujące? Nie łapię?

    >możesz
    >wydrukować _kompletny_ wyciąg,

    Kompletny o ile komplet = 3 miesiące...

    >posortować historie wg kryteriów

    Hm... Niby są jakieś przelew do US itp... Pytanie -- na ile to potrzebne.

    Inteligo obecnie, jak dla mnie, bije mBank tylko promocyjnym dostępem

    >Jakbyś używał obu na codzień, to nie chraniłbyś tych swoich głupot na
    >temat inteligo.

    Nie używam, bo mBank spełnia moje założenia. Nie potrzebuję PDFów i
    SMSów, za to lubię darmową kartę, darmowe przelewy, onlinowe przelewy
    wewnątrz mBanku i bardzo podoba mi się interfejs mBanku. Jest wygodny i
    estetyczny. A ten z Inteligo jakiś taki ziiiiimny strasznie i depresyjny.

    >:/ No, ale ktoś zatrzymał się na etapie kuriera...

    Masz fałszywe informacje...

  • 13. Data: 2002-12-18 20:03:51
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atqis4$2j1$1@serwus.bnet.pl, Tristan Alder wrote:
> [...]

    A pod czym są teraz podpięci, bo u mnie faktycznie chodzi teraz jak burza?

    --
    Robert

  • 14. Data: 2002-12-18 23:09:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    18 Dec 2002 15:13:05 +0100, w <3...@p...fm>,
    t...@p...fm (Tomasz Staszewski) napisał(-a):

    > Nie rozumiem. To co ja widzę w mBanku w zakładce operacje planowane?

    OK, tu się rozpędziłem :) Ale tylko Int. pokazuje przelewy
    _faktycznie_ wykonanie, tzn. pojawiają się z historii z datą zejścia
    (pomijam już fakt, że inteligo nalicza odsetki z datą faktycznego
    wykonania).

  • 15. Data: 2002-12-18 23:12:29
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wyznał(a):
    > onlinowe przelewy wewnątrz mBanku

    a od kiedy przelewy wewnątrz inteligo są offlinowe? :>

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 16. Data: 2002-12-19 07:07:16
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > a od kiedy przelewy wewnątrz inteligo są offlinowe? :>

    O ile pamietam PRZELEWY sa. Nie oznacza to, ze nie ma szybszej metody transferu
    gotowki :-)

    M.

  • 17. Data: 2002-12-19 07:11:52
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > _faktycznie_ wykonanie, tzn. pojawiają się z historii z datą zejścia
    > (pomijam już fakt, że inteligo nalicza odsetki z datą faktycznego

    Tu sa dwie szkoly. Jedna mowi, ze bank powinien prawidlowo interpretowac zlecenie i
    pokazywac je, zarowno nadawcy
    jak i odbiorcy z DATA ZLECENIA (tzw. data waluty), druga ze z data wykonania
    zlecenia. Problem wystepuje w
    przypadku np. placenia podatku - w mBanku moge zlecic taki przelew o 23:55 i nie
    bedzie z tego tytulu zadnych
    konsekwencji, w Inteligo MUSZE zalapac sie przynajmniej na ostatnia sesje KIR (czyli
    gdzies tak o 14-15). Podobnie
    jest z np. fakturami dla tepsy (jezeli przelew jest zlecony w terminie platnosci nie
    ma odsetek) i z wieloma
    innymi....

    Faktem jest, ze mbank nie informuje, ze pieniadze wyjda nastepnego dnia roboczego, a
    inteligo nie daje mozliwosci
    zlecenia przelewu, ktorynie nie opusci banku z data waluty. Wiec w obu przypadkach
    dwoja.

    M.

  • 18. Data: 2002-12-19 08:58:08
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Dawid Lorenz napisał:

    >Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wyznał(a):

    >a od kiedy przelewy wewnątrz inteligo są offlinowe? :>

    Od wtedy, od kiedy aby zrobić OnLine, trzeba używać zdrapki.
    Wykorzystanie przelewu zdefiniowanego powoduje wyjście razem z sesją
    eliksiru...

  • 19. Data: 2002-12-19 08:59:08
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    >O ile pamietam PRZELEWY sa. Nie oznacza to, ze nie ma szybszej metody transferu
    gotowki :-)

    Ale mniej wygodna... I niepotrzebne rozgraniczanie i komplikowanie
    życia. Mogłoby być zrealizowane lepiej -- jak w mBanku.

  • 20. Data: 2002-12-19 13:28:43
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    > Od wtedy, od kiedy aby zrobić OnLine, trzeba używać zdrapki.
    > Wykorzystanie przelewu zdefiniowanego powoduje wyjście razem z sesją
    > eliksiru...

    A czemu nie moga tego zrobic tak jak w mbanku ze przelew zdefiniowany do
    innej osoby w Inteligo idzie online, tylko zeby wykonac przelew online czeba
    uzyc zdrapki i QuickMoney. Niekiedy musze wykonac przelew zdefiniowany po
    15:00 i zeby doszedl w tym samym dniu musze uzywac QuickMoney.

    Marcin P.