  • 11. Data: 2007-05-15 21:48:38
    Temat: Re: mBank szukam ludzi poszkodowanych
    Od: yayco <y...@n...pl>

    VigoX pisze:
    > Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    > smieszne.

    > Nie wykrylem tylko staralem sie Tobie uswiadomic ze nie nalezy liekcewazyc
    > takich przypadkow. Tak jak nie nalezy lekcewazyc i wysmiewac drobnych
    > ciulaczy ktorzy wytrwale i systematycznie w koncu do czegos dochodza.
    > Poza tym punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jak Cie ktos kiedys
    > okradnie to bedziesz inaczej spiewac.
    >
    > Vx

    Ja już jestem uświadomiony od niejakiego czasu. Nadto posiadłem trudną
    sztukę czytania. A z powodu braku głosu nie śpiewam.
    A jak mnie okradną, to się zastanowię, co zrobiłem źle i raczej nie
    pobiegnę z płaczem do internetu, że szykanują analfabetów.
    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 12. Data: 2007-05-15 21:49:45
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Dnia 14 May 2007 12:38:55 -0700,
    > osoba podpisana: b...@g...com <b...@g...com>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Hm. Jeszzce wczoraj było, a dziś nie ma.
    >
    > KJ

    Oto jedna z metod mbanku!
    MSPANC

  • 13. Data: 2007-05-15 22:16:30
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    gg napisał(a):
    > Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > http://bre-mbank.blogspot.com
    >
    > Kurcze jużu usunęli... " Page not found" - chyba chcą dalej tak kraść...
    > :)))))))))))))))
    A co tam bylo? Zdradzcie, bo sie nie zalapalem :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 14. Data: 2007-05-16 05:13:58
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > Ja już jestem uświadomiony od niejakiego czasu. Nadto posiadłem trudną
    > sztukę czytania. A z powodu braku głosu nie śpiewam.

    tobie raczej polecmam VW bank bo lepszy jest i system jest odpowrny

    Jk

  • 15. Data: 2007-05-16 05:22:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2007 00:16:30 +0200,
    osoba podpisana: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > A co tam bylo? Zdradzcie, bo sie nie zalapalem :)

    Ktoś się żalił, że mBank go okłamuje pisząc, że śrrdki dostępne to takie
    które może wypłacić, a tymczasem on nic nie może z tymi pieniędzmi
    zrobić (bo konto było "półaktywne" - nie dotarły umowy do mBanku jak się
    domyślam). Jeśli coś pokręciłem, to prosze poprawić.

    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 16. Data: 2007-05-16 05:58:51
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > zrobić (bo konto było "półaktywne" - nie dotarły umowy do mBanku jak się
    > domyślam). Jeśli coś pokręciłem, to prosze poprawić.

    Dokładnie. Sytuacja identyczna tak jak we wszystkich innych przypadkach,
    w których umowa zawierana jest zdalnie np poprzez kuriera. Dopóki nie
    wróci podpisana usługa nie jest w pełni aktywna - co jest jak
    najbardziej logiczne. No, ale dla niektórych to już powód, żeby
    Konstytucję zmieniać ;)

  • 17. Data: 2007-05-16 06:28:54
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Miało być tak:

    Dopóki nie wróci podpisana umowa, usługa nie jest w pełni aktywna