  • 1. Data: 2002-09-30 10:09:08
    Temat: mBank robi jaja
    Od: "Piotr N." <p...@p...onet.pl>

    Panie i Panowie. Szlak moze czlowieka trafic. Przychodze dzisiaj do
    bankomatu (euronet) i chce wybrac 200 zl. Bankomat cos tam liczy sobie i w
    koncu pojawia sie komunikat. Kwota ktora chce wybrac jest za duza do salda
    na rachunku. Nie uwierzylem, bo wiem ze mam pokrycie. Sprawdzam jeszcze raz
    po chwili to samo. Poniewaz mam zablokowany dostep przez WAP, biegne szybko
    do komputera sprawdzam z przerazeniem stan. Jest. Wszystko OK. Jade do
    drugiego bankomatu Euronetu sprawdzam znowu komunikat, ze kwota ktora chce
    pobrac jest za wysoka niz ta na rachunku. ( a wtym momencie wlasnie
    potzrebuje pieniedzy). Chwytam za telefon krece do mbanku na 0801 cos tam io
    czekam i czekam i czekam.Chyba z 10 minut moze dluzej w koncu samo sie
    rozlaczylo. I jak tu ufac w danej chwili takiemu bankowi. czekam, teraz na
    telefon az oni do mnie zadzwonia. Szlak moze trafic. Piotr

  • 2. Data: 2002-09-30 10:56:09
    Temat: Re: mBank robi jaja
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr N." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >I jak tu ufac w danej chwili takiemu bankowi. czekam, teraz na
    > telefon az oni do mnie zadzwonia. Szlak moze trafic. Piotr

    Ja czekam na telefon już przeszło dwa miechy, ale co mi tam poczekam jeszcze
    ;)

    LeszekR.

  • 3. Data: 2002-09-30 11:13:21
    Temat: Odp: mBank robi jaja
    Od: "Anetta" <a...@g...pl>

    Użytkownik Amehat <a...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:an9aju$dk4$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Piotr N." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja czekam na telefon już przeszło dwa miechy, ale co mi tam poczekam
> [...]
    A do mnie w celu wyjasnienia reklamacji zadzwonili za kilka dni (3-4).
    oze maja generator liczb losowych i wybieraja do kogo zadzwonic.
    Anetta

  • 4. Data: 2002-09-30 11:31:06
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > rozlaczylo. I jak tu ufac w danej chwili takiemu bankowi. czekam, teraz na
    > telefon az oni do mnie zadzwonia. Szlak moze trafic. Piotr

    Dokladnie to samo mialem podczas jednej z awarii w mBanku, to bylo cos
    okolo 8-12 sierpnia, ale nie pamietam dokladnie w ktory dzien. Kasy brak,
    mlinki brak, tylko przeklenstw pelno.

  • 5. Data: 2002-09-30 11:39:43
    Od: "Piotr N." <p...@p...onet.pl>

    Ok.Wy czekacie tylko na telefon z mBanku, a ja czekam i na telefon i na
    pieniadze swoje, ktorych nie moge pobrac z zadnego bankomatu Euronetu. Moj
    znajomy chcial ulokowac oszczednosci w mBanku, chyba spora nawet sumke, i po
    5 minutach czekania na 0801 mbank zrezygnowal, bo to juz bylo dla niego
    lekcewazace. Poszedl i zostawil w marmurowym. Piotr

  • 6. Data: 2002-09-30 12:00:34
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message
    > Dokladnie to samo mialem podczas jednej z awarii w mBanku, to bylo cos
    > okolo 8-12 sierpnia, ale nie pamietam dokladnie w ktory dzien. Kasy brak,
    > mlinki brak, tylko przeklenstw pelno.

    Dokaldnie, dzisiaj kolo poludnia bylem zalozyc konto w MultiBanku, i niestety
    nie dalo rady, bo ... awaria komputerow :-)), wiec moze to jest jakas wskazowka.
    A wydaje mi sie, ze mBank i MultiBank to na tym samym "koniu jada", tzn.
    systemie komputerowym.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 7. Data: 2002-09-30 12:15:23
    Od: KOmiX <m...@p...NOSPAM.pl>

    On 2002-09-30 13:39, Piotr N. wrote:
    > i po 5 minutach czekania na 0801 mbank zrezygnowal, bo to juz bylo dla niego
    > lekcewazace. Poszedl i zostawil w marmurowym.

    Ze tak sie spytam: a jak dlugo czekal w marmurku???

    --
    +========================================+
    | |< O /\/\ i >< |

  • 8. Data: 2002-09-30 12:47:23
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Uzytkownik "KOmiX" <m...@p...NOSPAM.pl> napisal w wiadomosci

    > Ze tak sie spytam: a jak dlugo czekal w marmurku???

    Tam za czekanie sie nie placi.

    LeszekR.

  • 9. Data: 2002-09-30 13:19:57
    Od: v...@p...onet.pl

    > Dokladnie to samo mialem podczas jednej z awarii w mBanku, to bylo cos
    > okolo 8-12 sierpnia, ale nie pamietam dokladnie w ktory dzien. Kasy brak,
    > mlinki brak, tylko przeklenstw pelno.

    ja tez to juz przerobilem - staje sie to chyba normalnoscia..
    oczywiscie mbank uwaza, ze jest bez winy i zwali wszystko na euronet

    dobrze, ze chociaz zwrocili mi prowizje za wyplaty z innych bankomatow dokonane
    wtedy kiedy mbank nie mial polaczenia z euronetem

  • 10. Data: 2002-09-30 13:51:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > 5 minutach czekania na 0801 mbank zrezygnowal, bo to juz bylo dla niego
    > lekcewazace. Poszedl i zostawil w marmurowym. Piotr

    to nie mozesz z Euronetu czy z mBanku kasy wyciagnac?? ;)