    From: "Piotr N." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank robi jaja
    Date: Mon, 30 Sep 2002 12:09:08 +0200

    Panie i Panowie. Szlak moze czlowieka trafic. Przychodze dzisiaj do
    bankomatu (euronet) i chce wybrac 200 zl. Bankomat cos tam liczy sobie i w
    koncu pojawia sie komunikat. Kwota ktora chce wybrac jest za duza do salda
    na rachunku. Nie uwierzylem, bo wiem ze mam pokrycie. Sprawdzam jeszcze raz
    po chwili to samo. Poniewaz mam zablokowany dostep przez WAP, biegne szybko
    do komputera sprawdzam z przerazeniem stan. Jest. Wszystko OK. Jade do
    drugiego bankomatu Euronetu sprawdzam znowu komunikat, ze kwota ktora chce
    pobrac jest za wysoka niz ta na rachunku. ( a wtym momencie wlasnie
    potzrebuje pieniedzy). Chwytam za telefon krece do mbanku na 0801 cos tam io
    czekam i czekam i czekam.Chyba z 10 minut moze dluzej w koncu samo sie
    rozlaczylo. I jak tu ufac w danej chwili takiemu bankowi. czekam, teraz na
    telefon az oni do mnie zadzwonia. Szlak moze trafic. Piotr