  • 1. Data: 2002-09-30 09:11:33
    Temat: Ile bankomatow i kart platniczych?
    Od: "Anetta" <a...@g...pl>

    Witam
    Czy wie ktos:

    1) Ile kart platniczych jest "w obiegu" na terenie Polski i wydanych przez
    banki na terenie Polski?
    2) Ile jest bankomatow na terenie Polski - wszystkich lacznie?

    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2002-09-30 13:52:45
    Temat: Re: Ile bankomatow i kart platniczych?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 1) Ile kart platniczych jest "w obiegu" na terenie Polski i wydanych przez
    > banki na terenie Polski?
    > 2) Ile jest bankomatow na terenie Polski - wszystkich lacznie?

    W rzepie ostatnio bylo ;)
    Poszukaj w archiwum gazety.

  • 3. Data: 2002-09-30 17:32:53
    Od: "Anetta" <a...@g...pl>

    > W rzepie ostatnio bylo ;)
    > Poszukaj w archiwum gazety.

    Znalazlam i wiem :)

  • 4. Data: 2002-09-30 18:31:07
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Znalazlam i wiem :)

    To przytocz tu. Leniwy jestem , szukać mi się nie chce:-)

  • 5. Data: 2002-10-01 07:54:45
    Temat: Odp: Ile bankomatow i kart platniczych?
    Od: "Anetta" <a...@g...pl>

    Użytkownik Janek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ana58b$nic$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To przytocz tu. Leniwy jestem , szukać mi się nie chce:-)

    Kart - ok 14,3 mln
    Bankomaty - ok 7 mln.

  • 6. Data: 2002-10-01 08:05:15
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Anetta wrote:

    > Kart - ok 14,3 mln
    > Bankomaty - ok 7 mln.

    Hmmm, sporo tych bankomatow ;-)))))

    Pozdrawiam,
    Sebastian Ramatowski

  • 7. Data: 2002-10-01 08:19:41
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Kart - ok 14,3 mln
    > Bankomaty - ok 7 mln.

    Że co 3 Polak statystycznie ma kartę uwierzę, ale , ze wypada 1 bankomat na
    rodzinę to już nie wierzę.
    U mnie "we wiosce" wypada chyba 1 bankomat na 10 tys mieszkańców

    Może to miało być 7 tysięcy a nie milionów :-)

  • 8. Data: 2002-10-01 11:26:58
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Że co 3 Polak statystycznie ma kartę uwierzę,

    Masz rację statystycznie, bo to my z tego forum zawyżamy te statystyki mając
    po kilka kont i kilka kart ;-))
    Nie będę pokazywał palcem, kto z Nas ma najwięcej ;P

    > ale , ze wypada 1 bankomat na
    > rodzinę to już nie wierzę.
    > U mnie "we wiosce" wypada chyba 1 bankomat na 10 tys mieszkańców
    >
    > Może to miało być 7 tysięcy a nie milionów :-)

    nie może tylko napewno ale kto by zawracal sobie glowe takimi drobiazgami
    mln a tys, jak przyjdzie co do czego to kazdy narzeka, ze akurat w poblizu
    nie ma "jego" bankomatu ;-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-10-01 17:43:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kart - ok 14,3 mln
    > Bankomaty - ok 7 mln.

    Niezbyt swieze te dane ;)

    Liczba wyemitowanych kart (wg stanu na 30.VI.2002 r.)

    1. karty wyłącznie bankomatowe 471 398 [2,9%]
    2. karty płatnicze z funkcją wypłaty gotówki z bankomatu 15 668 896
    [96,9%]
    3. karty płatnicze bez funkcji wypłaty z bankomatu 37 047 [0,2%]
    RAZEM : 16 177 341 [100%]

    Bankomatow faktycznie ok 7ooo. Na koniec 2 kw. br bylo ich 6936 [w
    poprzednim kw. 6748]

    Maciej

  • 10. Data: 2002-10-02 12:50:39
    Od: "Luke M. Pychynski" <l...@N...plusnet.pl>

    > 3. karty płatnicze bez funkcji wypłaty z bankomatu 37 047 [0,2%]
    > RAZEM : 16 177 341 [100%]

    Ktory bank/organizacja wydaje takie karty? Nawet AX i DC maja wyplate...
    ciekawe...

    Pozdrawiam,

    Lukasz M. Pychynski