  • 1. Data: 2002-09-30 11:22:48
    Temat: konto dla stowarzyszenia
    Od: "PO" <z...@y...com>

    Jakie polecacie konto dla Stowarzyszenia (w banku pewnie i tak zaloza jak
    dla firm).

    BZ WBK bierze miesiecznie 30 zl, za wydanie Tokena 75 zl, zalozenie konta 30
    zl :(((.

    Jest cos tanszego ?

    Ciezko placic ponad 300 zl rocznie skoro mozna te pieniadze statuowo inaczej
    wykorzystac niz na samo utrzymanie konta...

  • 2. Data: 2002-09-30 13:50:53
    Temat: Re: konto dla stowarzyszenia
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Pekao SA, BOS

  • 3. Data: 2002-09-30 19:53:24
    Od: "TomEr" <t...@b...bla.bla>

    > BZ WBK bierze miesiecznie 30 zl, za wydanie Tokena 75 zl, zalozenie konta
    30
    > zl :(((.
    >
    > Jest cos tanszego ?

    ING BSK - konto ZYSK Taryfa1 15zl/miech od 6.10

    pzdr
    TomEr

  • 4. Data: 2002-09-30 22:31:58
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    Załóż w Invest Banku 15zł miesięcznie i już! Przyjź do mnie do Gliwic

    Plis

  • 5. Data: 2002-10-01 10:54:01
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Mon, 30 Sep 2002 13:22:48 +0200, "PO" <z...@y...com> napisał(-a):

> [...]
    >dla firm).
    >
    >BZ WBK bierze miesiecznie 30 zl, za wydanie Tokena 75 zl, zalozenie konta 30

    Telekakao24. 9,20 miesięcznie, jeden token bez opłat.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2002-10-01 13:21:58
    Od: "Wesoły" <x...@1...com>

    Najtańsze jest konto PKO BP ale obsługa jest tragiczna biorą o 50 zł
    kwartalnie
    Użytkownik PO <z...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:an9cao$c90$...@n...tpi.pl...