  • 1. Data: 2008-02-05 07:13:29
    Temat: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: "lookas" <b...@b...pl>

    http://www.gazetawyborcza.pl/1,75248,4898478.html

    chyba nie bylo ?

  • 2. Data: 2008-02-05 07:35:09
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    lookas pisze:
    > http://www.gazetawyborcza.pl/1,75248,4898478.html
    >
    > chyba nie bylo ?

    Jeśli to się potwierdzi to będzie news dnia :)

    K.

  • 3. Data: 2008-02-05 07:48:49
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 08:35:09 +0100, Krystek napisał(a):

    > Jeśli to się potwierdzi to będzie news dnia :)

    Gazeta raczej poważna no i fakt faktem, że wojna o klientów rozgorzała
    ostatnio na dobre. Rezygnując z opłat ekonto wyskoczyło by zdecydowanie
    do przodu i już tylko brakowałoby mu marmurków. Jak dla mnie bomba i
    jednocześnie poważny agument za tym aby zamknąć CitiOne Direct, bo
    zostaje ostro w tyle za peletonem ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-02-05 08:34:14
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "lookas" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.gazetawyborcza.pl/1,75248,4898478.html
    >
    > chyba nie bylo ?

    bylo juz kilka lat temu ;-)

    Kolejna promocja... Ja juz sie drugi raz nie dam nabrac...

  • 5. Data: 2008-02-05 08:43:05
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

> [...]
    > do przodu i już tylko brakowałoby mu marmurków. Jak dla mnie bomba i
    > jednocześnie poważny agument za tym aby zamknąć CitiOne Direct, bo

    Co do poważności GW, to mam pewne wątpliwości. Przeczytałem artykuł i
    nie znalazłem taki kwiatek:

    "Kilkanaście dni temu z nową ofertą wystartował bank Nordea,
    wprowadzając darmowe konto Spektrum. Gratis jest nie tylko prowadzenie
    konta i przelewy, ale też wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.
    Warunek - wpływy na rachunek ponad 1,5 tys. zł miesięcznie."

    Z tego co sprawdziałem w TOiP Nordei to przelewy do innych banków
    kosztują od 0,40 do 0,60zł. Tak więc, ja poczekam spokojnie, aż zobaczę
    informację o darmowych przelewach na stronach mBanku.

    o.

  • 6. Data: 2008-02-05 08:46:52
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "lookas" <b...@b...pl> wrote in message
    > http://www.gazetawyborcza.pl/1,75248,4898478.html

    Ostatni argument za posiadaniem konta w citibanku -- obalony :).

  • 7. Data: 2008-02-05 09:29:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 09:46, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    > "lookas" <b...@b...pl> wrote in message

    > Ostatni argument za posiadaniem konta w citibanku -- obalony :).

    Przedostatni - Citi ma marmurki do wplat gotowki

  • 8. Data: 2008-02-05 09:37:00
    Od: "wlodziu" <w...@o...pl>

    przecież tak było na początku istnienia mbanku !

  • 9. Data: 2008-02-05 09:42:31
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    g.googlegroups.com...
    > Przedostatni - Citi ma marmurki do wplat gotowki

    Ostatni :).
    W poniedzialek tydzien temu czekalem 52 minuty w kolejce do wplaty w
    oddziale citi.
    Powodem jest fakt, ze kasa w citi zajmuje sie prawie wszystkim, lacznie z
    zakladaniem kont itd. (tak, wiem, moge wplacic w bankomacie, ale to trwa 3
    dni, a ja potrzebowalem od zaraz).

    Do takich wplat mam konto24.pl, ktore z definicji jest darmowe a w bzwbk
    nie czekalem na wplate dluzej niz 15 minut, bo tu kasa to kasa, a obsluga
    pozostalych czynnosci zajmuja sie osoby w obsludze klienta, gdzie
    rzeczywiscie trzeba poczekac w kolejce.

  • 10. Data: 2008-02-05 10:03:26
    Od: Pogo <w...@g...com>

    Krystek wrote:

    > Jeśli to się potwierdzi to będzie news dnia :)
    >
    > K.

    W radyju wlasnie mowili ze od poniedzialku przelewy za free w mBanku.

    pozdrawiam
    Waldek