  • 1. Data: 2003-11-20 14:43:10
    Temat: [mBank] pytanie dot przelewu - mBank nie odpowiada na maile
    Od: "tomek(int)" <i...@o...pl>

    witam!
    mam pytanie: gdzie mozna dokonac wplaty ("w okienku") na rachunek w
    mbanku (ekonto, emax) tak, aby nie zaplacic prowizji od wplaty. mam,
    powiedzmy 500zl w rece i chcialbym wplacic sobie na konto: w jakim wiec
    banku? bank bph pobiera ponoc oplate w wys. 10zl

    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2003-11-20 14:45:56
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpijt9$2an$...@n...onet.pl,
    tomek(int) <i...@o...pl>:
> [...]
    > powiedzmy 500zl w rece i chcialbym wplacic sobie na konto: w jakim
    > wiec banku? bank bph pobiera ponoc oplate w wys. 10zl

    Bez wlasnego rachunku - nigdzie. Mozesz wplacic przez inny swoj rachunek, na
    ktory masz bezplatne wplaty (Lukas, Inteligo, Multi ...). Tysiace takich
    pytan i szczeg. odpowiedzi - zobacz archiwum forum mBanku.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-20 14:55:23
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html

  • 4. Data: 2003-11-20 15:00:00
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik tomek(int) napisał:

> [...]
    > mbanku (ekonto, emax) tak, aby nie zaplacic prowizji od wplaty. mam,
    > powiedzmy 500zl w rece i chcialbym wplacic sobie na konto: w jakim wiec

    Łódź, al. Włókniarzy 264. Należy posiadać kartę do rachunku, na który
    zamierza się wpłacić (może być kredytówka do eKonta - sprawdzane). Nie
    można wpłacać bilonu.

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2003-11-20 15:13:45
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpikl9$4jv$...@n...onet.pl,
    Michal 'Amra' Macierzynski <m...@p...pl>:

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html

    On sie pytal o "okienko" ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-20 15:46:19
    Od: "tomek(int)" <i...@o...pl>

    Dnia 2003-11-20 15:45, obywatel Robert skarzyl sie, ze :
> [...]
    > ktory masz bezplatne wplaty (Lukas, Inteligo, Multi ...). Tysiace takich
    > pytan i szczeg. odpowiedzi - zobacz archiwum forum mBanku.

    a to dziwne, ze skoro mbank jest czascia bre banku nie mozna wlasnie w
    bre banku dokonac bezprowizyjnej wplaty

    pozdrawiam
    tomek

  • 7. Data: 2003-11-21 08:34:19
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Uzytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > bpikl9$4jv$...@n...onet.pl,

    > On sie pytal o "okienko" ;)

    W Lukasie nie ma "okienek" ;), przynajmniej w tym, w ktorym ja bywam (z
    tego, co pamietam to Ty rowniez).

    Waldek

  • 8. Data: 2003-11-21 09:15:49
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpkimb$8l8$...@f...man.torun.pl,
    bwwald <b...@w...onet.pl>:
    > Uzytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisal w
    > wiadomosci news:bpilo0$2ki$1@topaz.icpnet.pl...

    > W Lukasie nie ma "okienek" ;), przynajmniej w tym, w ktorym ja bywam
    > (z tego, co pamietam to Ty rowniez).

    Są "okienka", nie ma okienek ;)

    --
    Robert