  • 1. Data: 2003-11-28 11:27:00
    Temat: Re: mBank - przerwa wdrożeniowa
    Od: "Marcin" <...@...->

    Najważniejsze zmiany to pojawienie się:
    - Komunikatów (np. o odrzuconym przelewie).
    - Dowolnych nazw przelewów zdefiniowanych.
    Więcej informacji znajduje się tutaj: http://demo.mbank.pl/demo.html

  • 2. Data: 2003-11-28 12:15:44
    Temat: mBank - przerwa wdrożeniowa
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    cytat:
    Informujemy, że w nocy z 29 na 30 listopada 2003 r. w godzinach 00:00 - 5:00
    będzie miała
    miejsce przerwa wdrożeniowa systemu transakcyjnego mBanku. W tym czasie nie
    będzie
    możliwości korzystania z systemu transakcyjnego (Internet, mLinia),
    natomiast dostępne będą
    strony informacyjne mBanku. Przerwa dotyczy również autoryzacji kart
    płatniczych mBanku.
    Przerwa związana jest m.in. z wprowadzeniem istotnych udogodnień w
    internetowym serwisie transakcyjnym mBanku.

    Ktoś może wie co wdrażają?

    --
    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 3. Data: 2003-11-29 14:30:01
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "Marcin" <...@...-> wrote:

    > - Dowolnych nazw przelewów zdefiniowanych.

    W końcu...

    No bo sorry, ale jak mam opisaną płatność do człowieka od którego kupuję
    płyty jako "Alimenty" albo "Komorne"... ;))

    NP: "A tribute to the black emperors"

    --
    Veil of Maya
    Balance every joy with a grief

  • 4. Data: 2003-11-30 08:38:49
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    http://www.ceti.pl/~jimi/za_seks.jpg ;-)

  • 5. Data: 2003-11-30 09:25:36
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > No bo sorry, ale jak mam opisaną płatność do człowieka od którego kupuję
    > płyty jako "Alimenty" albo "Komorne"... ;))

    Ja też przelew do kumpla z którym czasem się rozliczamy za jakieś drobne
    zakupy mam zdefiniowany jako "Alimenty". Ostatnio żona looknęła mi przez
    ramię przy wykonywaniu jakichś tam płatności i dostrzegła ten przelew. Ale

    Chociaż generalnie bardziej jestem zadowolony z zakładki komunikaty.
    Nareszcie będę mógł sobie spokojnie zdefiniować płatności za faktury Stoenu,
    czy innych gazowni, które mają odległe terminy płatności, bez stresu że za
    pół roku przelew zostanie odrzucony, a ja nic nie będę o tym wiedział.

    IMHO Bardzo udany upgrade.

    Miłego dnia
    Tomek