  • 1. Data: 2003-11-28 10:41:32
    Temat: prawo bankowe
    Od: yoan <y...@c...pl>

    witam

    poszukuję artykułu 97 Prawa bankowego. Bardzo prosze o pomoc, gdzie mogę
    to znaleźć lub jakiś cytat jesli ktoś ma

    pzdr
    asia

  • 2. Data: 2003-11-28 10:44:27
    Temat: Re: prawo bankowe
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "yoan" <y...@c...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > poszukuję artykułu 97 Prawa bankowego. Bardzo prosze o pomoc, gdzie mogę
    > to znaleźć lub jakiś cytat jesli ktoś ma

    Art. 97. 1. Bankowy tytuł egzekucyjny może być podstawą egzekucji
    prowadzonej według przepisów kodeksu postępowania cywilnego po nadaniu mu
    przez sąd klauzuli wykonalności wyłącznie przeciwko osobie, która
    bezpośrednio z bankiem dokonywała czynności bankowej i złożyła pisemne
    oświadczenie o poddaniu się egzekucji, oraz gdy roszczenie objęte tytułem
    wynika bezpośrednio z tej czynności bankowej.

    2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, powinno określać kwotę, do której
    dłużnik poddaje się egzekucji, wraz z ostatecznym terminem, do którego bank
    może wystawić bankowy tytuł egzekucyjny. Dłużnik może się również poddać
    egzekucji wydania rzeczy, w przypadku gdy ustanowiono zastaw rejestrowy lub
    dokonano przeniesienia własności w celu zabezpieczenia roszczenia.

    3. Wniosek banku o nadanie klauzuli wykonalności, o której mowa w ust. 1,
    sąd rozpoznaje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia
    jego złożenia.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 3. Data: 2003-11-28 12:06:09
    Od: yoan <y...@c...pl>

    Ślicznie dziękuję

    pzdr
    asia

  • 4. Data: 2003-11-28 20:57:13
    Od: "RS" <s...@w...pl>

    > Ślicznie dziękuję
    >
    > pzdr
    > asia

    ślicznie to się dziękuje ale POD postem a nie NAD nim. Proponuję lekturę
    netykiety.

    RS