  • 1. Data: 2002-02-01 07:01:25
    Temat: mBank - przelewy przyszle
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Ktora sesja mBank wysyla przelewy zdefiniowane jako przyszle? Nie pierwsza?
    ;-O
    Wczoraj sobie zdefiniowalem przelew na dzien dzisiejszy myslac, ze poleci on
    pierwsza sesja o 5.30, dzis zagladam, a przelew nie wykonany... Hmmm...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-02-01 07:23:37
    Temat: Re: mBank - przelewy przyszle
    Od: "mierzwoj" <m...@p...onet.pl>

    Czesc;

    mam to samo z tym ze u mnie nie poszly zlecenia stale.....

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-02-01 08:44:37
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "mierzwoj" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czesc;
    >
    > mam to samo z tym ze u mnie nie poszly zlecenia stale.....

    Moje poszlo 2 sesja. Ale i tak jestem zly!

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 4. Data: 2002-02-01 23:27:23
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2002 09:44:37 +0100,
    osoba podpisana: Pedroz <p...@p...onet.pl>
    napisała:
    > "mierzwoj" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Moje poszlo 2 sesja. Ale i tak jestem zly!

    O, to widze,że nie jestem jedyny. Dzisiaj rano przypomniałem sobie o
    przelewie do BSK i (przypadkiem!) chciałem sprawdzić co się z nim stało.
    Okazało się, że nie poszedł ani eMax->eKono ani eKonto -> BSK, myślałem
    poczaątkowo, że mi się coś z datami pomerdało, ale nie. Oczywiście
    reklamacja u mLinki, i ręczne puszczenie(już na II-gi eliksir)

    KJ

    --
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)