  • 11. Data: 2006-11-28 15:08:42
    Temat: Re: mBank - prowizyjne bankomaty Euronetu
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl> napisał w wiadomości
    news:ekh17m$5uc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Na stronie mBanku piszą, że są bankomaty oznaczone logo Euronetu, ale
    > "należące do innych sieci" i dlatego prowizyjne. Czy ktoś mógłby podać
    > przykłady lub specjalne cechy wyróżniające te bankomaty?

    Jezeli wchodzisz do jakiegos banku , w tym banku stoi bankomat euronetu
    dodatkowo jest naklejka innego banku . To ten bankomat jest euronetem
    wynajetym przez ten bank .

    Dalem sie tak zrobic w bambuko z euronecie nalezacym do chyba Eurobanku albo
    czegos takiego podobnego . Prowizja od wyplaty w sumie wyniosla ponad 800
    PLN . Bylo to jakis czas temu kiedy placilo sie %%% od wyplaty z obcego .
    Wyplata okolo godziny 00:00 zeby zlapac dwa limity dobowe. Dwoma kartami
    wydanymi przez Mbank ( osobiste dwa razy po 5000 PLN i firmowe dwa razy po
    15000 )
    Nie wiem czy sa jeszcze Euronety z naklejka innego banku , ale ja sie
    strasznie wqr .....
    Bankomat w moim odziale byl nieczynny .
    Historia Poznań .

    Bankomat przy Multi na Garbarach nieczynny. Pojechalem do tego chyba obecnie
    Eurobanku przy Woźna a Kupiec Poznanski ( przy Starym Rynku )

    Jaca

  • 12. Data: 2006-11-28 15:22:13
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości

    > Śmiem twierdzić, że bankomaty Eurobanku są tak mocno "naznaczone" logami
    > EB, że za cholerę pomylić się nie można. Naklejki Euronetu też na żadnym
    > nie widziałem.
    >
    > Na pewno byłeś trzeźwy? ;-)

    Nie pojade w tej chwili zeby sprawdzic jaki to byl bank . I bylo to jakies 3
    lata temu.Pamietam do dzisiaj bo jeszcze takiej prowizji nie zaplacilem .A
    troche sie wqr..

    jaca

  • 13. Data: 2006-11-28 16:15:33
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Na stronie mBanku piszą, że są bankomaty oznaczone logo Euronetu, ale
    > "należące do innych sieci" i dlatego prowizyjne. Czy ktoś mógłby podać
    > przykłady lub specjalne cechy wyróżniające te bankomaty?

    Przyjrzyj sie bankomatom BPH - są naklejki o tym że bankomat obsługuje
    Euronet ale to nie bankomat Euronetu.

    Darek

  • 14. Data: 2006-11-28 16:28:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Darek napisał(a):

    > Przyjrzyj sie bankomatom BPH - są naklejki o tym że bankomat obsługuje
    > Euronet ale to nie bankomat Euronetu.

    Niejeden bankomat BPHu widziałem, ale ani jednej naklejki Euronetu.
    Możesz podać jakiś przykład lokalizacji?

  • 15. Data: 2006-11-28 16:48:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Na stronie mBanku piszą, że są bankomaty oznaczone logo Euronetu, ale
    > "należące do innych sieci" i dlatego prowizyjne. Czy ktoś mógłby podać
    > przykłady lub specjalne cechy wyróżniające te bankomaty?

    Już kiedyś stawiałem tezę, że będą miały nieeuronetowy software
    ale nie znalazł się nikt, kto by potwierdził bądź zaprzeczył.
    Sam też nie trafiłem jak dotąd na 'pseudoeuroneta',
    więc teza czeka nadal na weryfikację.

  • 16. Data: 2006-11-28 17:01:17
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Możesz podać jakiś przykład lokalizacji?

    WSZYSTKIE!!!
    Jakieś 2-3 lata wstecz BPH sprzedał WSZYSTKIE posiadane bankomaty
    euronetowi. A nalepka jest wielkości karty bankomatowej z napisem euronet i
    nr tel. do serwisu.

    +-+

  • 17. Data: 2006-11-28 18:47:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > WSZYSTKIE!!!
    > Jakieś 2-3 lata wstecz BPH sprzedał WSZYSTKIE posiadane bankomaty
    > euronetowi. A nalepka jest wielkości karty bankomatowej z napisem
    > euronet i nr tel. do serwisu.

    Dzięki, przyjrzę się temu.

  • 18. Data: 2006-11-28 19:41:48
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Wojciech Nawara" news:eki08l$inm$1@news.elsat.net.pl

    Dziwna sprawa bo każdego dnia mijam bankomat BPH, obklejony znaczkami owego
    banku + posiada on nawet daszek chroniący przed deszczem wypłacającego - aby
    była jasność owy daszek też jest cały ozdobiony logami BPH :) Jak więc to
    można wytłumaczyć? :)

  • 19. Data: 2006-11-28 20:28:32
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > aby
    > była jasność owy daszek też jest cały ozdobiony logami BPH :) Jak więc to

    Outsourcing

    Darek

  • 20. Data: 2006-11-28 20:48:57
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Darek" <news:eki64v$omp$1@news.onet.pl

    > Outsourcing

    Mam jednak rozumieć, że wypłata z takiego bankomatu gotówki kartą mBanku
    zaowocuje zdjęciem z mojego konta prowizji?