  • 31. Data: 2006-12-04 06:03:24
    Temat: Re: mBank - prowizyjne bankomaty Euronetu
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara wrote on 2006-11-28 11:00:
    > Podobno na kilku bankomatach Millennium były kiedyś naklejki Euronetu
    > (Euronet się nimi zajmuje), ale ja nie widziałem ani jednego. Aktualnie
    > już chyba nie ma takich anomalii.
    Mi się kołacze informacja widziana kiedyś na stronie jednego z banków
    (mBank, Pekao ew. Lukas) z bezpłatnymi Euronetami, że nie dotyczy to
    bankomatów Euronetu w/przy oddziałach Millenium.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 32. Data: 2006-12-04 15:22:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    MrMrooz napisał(a):

    > Mi się kołacze informacja widziana kiedyś na stronie jednego z banków
    > (mBank, Pekao ew. Lukas) z bezpłatnymi Euronetami, że nie dotyczy to
    > bankomatów Euronetu w/przy oddziałach Millenium.

    Też pamiętam ten tekst, ale przy oddziałach Mille nie ma bankomatów
    Euronetu. :-))

    To, że są technicznie przez nich obsługiwane, nie ma nic do rzeczy...

  • 33. Data: 2006-12-04 21:30:19
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    S.T. wrote:

    > Już kiedyś stawiałem tezę, że będą miały nieeuronetowy software
    > ale nie znalazł się nikt, kto by potwierdził bądź zaprzeczył.
    > Sam też nie trafiłem jak dotąd na 'pseudoeuroneta',
    > więc teza czeka nadal na weryfikację.

    Sam czekam na weryfikacje. Opis przypadku:
    - strona www mBanku - bakomat bezprowizyjny w Poznaniu: MAKRO Cash &
    Carry Serbska 51 (od zawsze byl tam euronet)
    - w miejscu znalazlem delikwenta - oklejony znaczkami BPH i euronetu...
    - prowizje pobrali...

    (chyba, ze jest tez inny nie-BPH)

    Pozdro

    Maseł

  • 34. Data: 2006-12-05 01:54:37
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Carry   Serbska 51 (od zawsze byl tam euronet)
    > - w miejscu znalazlem delikwenta - oklejony znaczkami BPH i euronetu...

    tam są 2, BPH i Euronet
    http://www.bph.pl/pl/pib/bankomaty/lista?w=&m=Pozna%
    F1&pscope=1