  • 21. Data: 2006-11-28 21:22:25
    Temat: Re: mBank - prowizyjne bankomaty Euronetu
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-11-28 21:48, Telly Savalas stwierdził, że:

    > Mam jednak rozumieć, że wypłata z takiego bankomatu gotówki kartą mBanku
    > zaowocuje zdjęciem z mojego konta prowizji?

    Tak, bo to nie jest Euronet.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 22. Data: 2006-11-28 21:51:42
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Outsourcing

    Mniej więcej. Jakiś dureń sprzedał bankomaty BPH za drobne z zastrzeżeniem,
    że przez 3 czy 4 lata ma na nich pisać BPH. I pisze... i bank płacze, bo
    rachunki z euronetu są wyższe niż samodzielne utrzymywanie bankomatów, i
    klienci są wkur*ieni, bo jak zeżre kartę to będziesz miesiąc czekał, żeby ją
    odzyskać.

    /*\

  • 23. Data: 2006-11-29 05:55:46
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

    > A gdzie ja napisałem że lukasowe Euronety są prowizyjne dla klientów
    > mBanku?

    A gdzie napisałeś, że nie są? Nie ważne zresztą. Czy więc prawdziwe jest
    stwierdzenie "Euronetowe bankomaty Lukasa są zawsze bezprowizyjne."? W celu
    uniknięcia niejednoznaczności odpowiedz "Tak/Nie/Nie wiem".

    Grzexs

  • 24. Data: 2006-11-29 09:23:26
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

> [...]
    celu
    > uniknięcia niejednoznaczności odpowiedz "Tak/Nie/Nie wiem".

    Jesli tego nie zauwazyles - tytul dotyczy jednego z bankow. Wiec odpowiedz
    brzmi: TAK.

    Jesli pominiesz kontekst, odpowiedz brzmi: NIE (oplata jest taka jaka
    widnieje w TOiP danego banku, dot. bankmatow Euronetu).

    marp

  • 25. Data: 2006-11-29 15:16:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Grzexs napisał(a):

    > A gdzie napisałeś, że nie są?

    Czytaj ze zrozumieniem. :-)

    twierdzenie:
    "Wydaję się mi, że bankomaty Lukas'a są Euronetu i pobierają prowizję."

    i moja odpowiedź:
    "I masz rację - wydaje Ci się. :-)"

    Innymi słowy - wydaje Ci się, że pobierają prowizję.

    Jeszcze innymi słowy - tylko wydawało Ci się, że pobierają prowizję.

    :-)

    > Nie ważne zresztą. Czy więc prawdziwe jest
    > stwierdzenie "Euronetowe bankomaty Lukasa są zawsze bezprowizyjne."? W
    > celu uniknięcia niejednoznaczności odpowiedz "Tak/Nie/Nie wiem".

    LUKAS nie ma swoich bankomatów. To są po prostu pełnowartościowe
    Euronety, jedynie stoją w placówkach LUKAS Banku. Czyli jest to bankomat
    sieci Euronet PL z wszystkimi tego konsekwencjami. Skoro więc bankomaty
    EURONETu są bezpłatne dla klientów mBanku posiadających karty debetowe,
    to odpowiedź wydaje się być oczywista. To NIE JEST bankomat odrębnej
    sieci, jedynie obsługiwanej technicznie przez BPH.

  • 26. Data: 2006-11-29 17:03:34
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Dzięki, przyjrzę się temu.

    Dokładnie to naklejka (najczęściej w okolicy czytnika kart) mówi o tym, że
    jest to bankomat BPH a na dole tejże malutkimi literkami logo euronetu i
    info, że bankomat obsługuje euronet.

    *

  • 27. Data: 2006-11-29 17:24:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Dokładnie to naklejka (najczęściej w okolicy czytnika kart) mówi o tym,
    > że jest to bankomat BPH a na dole tejże malutkimi literkami logo
    > euronetu i info, że bankomat obsługuje euronet.

    E, no to nie ma nawet o co robić szumu...

  • 28. Data: 2006-11-29 17:58:52
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > E, no to nie ma nawet o co robić szumu...

    Dopóki w bankomacie przy oddziale nie zje Ci karty. Wtedy dowiesz się, że
    będziesz mógł ją odebrać może za 4 dni.

    /*\

  • 29. Data: 2006-11-29 18:10:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Dopóki w bankomacie przy oddziale nie zje Ci karty. Wtedy dowiesz się,
    > że będziesz mógł ją odebrać może za 4 dni.

    Ale ja nie o tym. Ja mówię o szumie w kontekście tematu "bankomat
    oznaczony jako Euronet nie będący Euronetem" i prowizji za korzystanie z
    takiego bankomatu dla niektórych klientów. Co innego gdyby tam była
    jakaś naklejka sugerująca to, iż bankomat należy do sieci Euronet, ale w
    takim przypadku fakt wprowadzania klientów w błąd po prostu nie ma miejsca.

  • 30. Data: 2006-12-03 09:15:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > WSZYSTKIE!!!

    Przyjrzałem się i stwierdzam, co następuje. Na bankomatach BPHu
    faktycznie jest mała naklejka z numerem telefonu do działu obsługi, w
    rogu malutkiej naklejki jest malutki napis "bankomat obsługiwany przez"
    i logo Euronet, rozmiarów mikroskopijnych.

    Jeżeli ktoś z tego potrafi wywnioskować, że bankomaty BPHu należą do
    sieci Euronet i są bezpłatne dla klientów mBanku, to z całą
    stanowczością należy mu się ta opłata. ;-)