  • 1. Data: 2006-06-01 12:52:05
    Temat: mBank powiększa sieć bankomatów
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Od dzisiaj 1.06 mBank oferuje 1 500 bankomatów bezprowizyjnych. Kartą
    debetową mBanku można bezprowizyjnie wypłacić pieniądze także z Cash4You.
    We Wrocławiu to powiększa sieć o 4-5 urządzeń. Bardzo fajnie, teraz mam
    jeszcze bliżej do najbliższego bankomatu - o 2 rzuty beretem (przedtem prawie
    o 5 rzutów).

  • 2. Data: 2006-06-01 13:06:14
    Temat: Re: mBank powiększa sieć bankomatów o sieć cash4you
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > We Wrocławiu to powiększa sieć o 4-5 urządzeń. Bardzo fajnie, teraz mam
    > jeszcze bliżej do najbliższego bankomatu - o 2 rzuty beretem

    To bardzo dobra wiadomość dla wielu, zwłaszcza z 'Polski B'
    Sieć cash4you to ponad 200 maszyn, jest silnie obecna
    w płd-wsch części Polski.Bankomaty rozmieszczone są nie tylko
    w dużych aglomeracjach,ale również w miastach średniej wielkości.
    http://www.cash4you.pl/

  • 3. Data: 2006-06-01 13:20:19
    Temat: Re: mBank powiększa sieć bankomatów
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Thu, 1 Jun 2006 12:52:05 +0000 (UTC), osobnik miecznik naskrobał co
    następuje:

    > Od dzisiaj 1.06 mBank oferuje 1 500 bankomatów bezprowizyjnych. Kartą
    > debetową mBanku można bezprowizyjnie wypłacić pieniądze także z Cash4You.
    > We Wrocławiu to powiększa sieć o 4-5 urządzeń.

    a ja widzę że tylko o 2 :(

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 4. Data: 2006-06-01 14:12:37
    Od: "JOHNNY" <j...@o...dot.pl>

    > To bardzo dobra wiadomość dla wielu, zwłaszcza z 'Polski B'
    <...>

    Nie ma czegoś takiego jak Polska B.

    J.

  • 5. Data: 2006-06-01 14:28:25
    Od: Maciek M73 <m...@w...pl>

    JOHNNY napisał(a):
    > <...>
    >
    > Nie ma czegoś takiego jak Polska B.

    Jest jeszcze C ;-)

    --
    Pozdrawiam Maciek M73
    Zdjecia: http://www.maciekm73.prv.pl/

  • 6. Data: 2006-06-01 15:41:00
    Od: "JOHNNY" <j...@o...dot.pl>

    > Jest jeszcze C ;-)

    Nie chcąc nikogo obrazić, ale tylko według niektórych zakompleksionych
    mieszkańców z większych miast,
    którzy oprócz swojego "ukochanego" miasta nic świata nie widzieli, nie
    mówiąc o mniejszych miastach.

    J.

  • 7. Data: 2006-06-01 16:23:50
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    JOHNNY napisał(a):

    > Nie chcąc nikogo obrazić, ale tylko według niektórych zakompleksionych
    > mieszkańców z większych miast,

    Nie do konca to kompleksy - to pewien podzial majacy swoje podloza
    historyczne i gospodarcze, majacy swoje odbicie w ludzkiej mentalnosci i
    postrzeganiu swiata. Podzial na A B i czasem C uzywany jest przez
    socjologow, ekonomistow, historykow. Jest on z pewnoscia krzywdzacy -
    tutaj nie mam watpliwosci - ale faktu jego istnienia nie da sie
    zaprzeczyc. Przyklad masz np tutaj:
    http://www.rzeczpospolita.pl/tematy/case-seminarium/
    2003/2/m_gorzynski2.html
    "Analiza poziomu innowacyjności na poziomie regionów wskazuje na wyraźny
    podział na Polskę A (zachód) i Polskę B (wschód, z wyłączeniem
    ważniejszych aglomeracji: Warszawy, Lublina, Białegostoku)."

    pzdr
    robbi

  • 8. Data: 2006-06-01 16:26:13
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Maciek M73 pisze:

    >Jest jeszcze C ;-)

    I Ź :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 9. Data: 2006-06-01 17:13:11
    Od: "Paul" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    A Multi ? Mam nadzieje, że uczyni to samo.....

  • 10. Data: 2006-06-01 17:20:24
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2006-06-01 14:52 miecznik napisał(a):
> [...]
    > jeszcze bliżej do najbliższego bankomatu - o 2 rzuty beretem (przedtem prawie

    Haha, a ja się właśnie z mBanku wynoszę :)
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/