  • 1. Data: 2006-06-01 12:45:51
    Temat: Gadżety konkurencji w bankach
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Dziś wpłacałem swoje grosiki na OKO w ING Banku. Pani kasjerka-dysponedtka
    podała mi długopis Lukasa, abym złożył autograf na potwierdzeniu operacji.

    Czy jak pójdę do Lukasa, to tam operacje trzeba będzie podpisywać długopisem
    ING? :-)

    A... i przypomniało mi się, że parę lat temu w MultiBanku pan chcąc
    wytłumaczyć kobiecie jaką dostanie kartę do MultiKonta pokazał jej swoją
    kartę z delfinkiem mBanku ...

  • 2. Data: 2006-06-01 13:19:04
    Temat: Re: Gadżety konkurencji w bankach
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > A... i przypomniało mi się, że parę lat temu w MultiBanku pan chcąc
    > wytłumaczyć kobiecie jaką dostanie kartę do MultiKonta pokazał jej swoją

    Z długopisem to trafileś ale z mBankime to średion bo Multibank i mBank to
    sama grupa BRE. ;)