  • 11. Data: 2006-06-01 19:00:22
    Temat: Re: mBank powiększa sieć bankomatów o sieć cash4you
    Od: bob <1...@x...pl>

    Radek B napisał(a):

    > I Ź :)

    Poważnie, nie sądzę że mbank miał dużo klientów na wschód od Wisły ... w
    takim Białymstoku zdaje się że coś mieli punkt czy bankomat ale Suwałki
    czy Łomża ... a teraz cash4 ma conajmniej 2 bankomaty w takiej Łomży ...

  • 12. Data: 2006-06-02 09:49:29
    Temat: Re: mBank powiększa sieć bankomatów
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Haha, a ja się właśnie z mBanku wynoszę :)

    a mozna wiedziec dokad?

  • 13. Data: 2006-06-02 09:52:22
    Temat: Re:
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Nie ma czegoś takiego jak Polska B.
    awansowali do A czy spadli do C (czyli do rzeszowskiego, lubelskiego,
    bialostockiego)?

  • 14. Data: 2006-06-02 11:48:14
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    robbi napisał(a):
    > "Analiza poziomu innowacyjności na poziomie regionów wskazuje na wyraźny
    > podział na Polskę A (zachód) i Polskę B (wschód, z wyłączeniem
    > ważniejszych aglomeracji: Warszawy, Lublina, Białegostoku)."

    Wracając do tematu - w Białymstoku jest (było?) 4-5 bankomatów mBanku,
    we Wrocławiu kilkadziesiąt.

  • 15. Data: 2006-06-02 12:51:23
    Od: Maciek M73 <m...@w...pl>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > Wracając do tematu - w Białymstoku jest (było?) 4-5 bankomatów mBanku,
    > we Wrocławiu kilkadziesiąt.
    ja mieszkam w Przemyślu. Jak zakładałem konto w mBanku to nie było
    żadnego bankomatu bezprowizyjnego w moim mieście. Później pojawił się
    jeden WBK a ostatnio doszły Euronet no i cash4you. Przez kilka lat
    bankomat WBK był jedynym.
    Brak wpłatomatów.

    Z innej beczki brak operatora VoIP który miałby numery w przemyskiej
    strefie :-(
    Brak sensownych dostawców internetu (jest tylko TPSA, jedna kablówka
    oraz badziewiaste radiówki które słyną z tego że częściej nie działają
    jak działają) :-( itd... :-(
    Niestety utrudnia to życie mieszkańcom takich miast.

    --
    Pozdrawiam Maciek M73
    Zdjecia: http://www.maciekm73.prv.pl/

  • 16. Data: 2006-06-02 13:49:15
    Temat: Re: Re:
    Od: "JOHNNY" <j...@o...dot.pl>

    Użytkownik "Michal M JJ" <w...@...pl> napisał w wiadomości

    > awansowali do A czy spadli do C (czyli do rzeszowskiego, lubelskiego,
    > bialostockiego)?

    Może i by się zastanowili, jakby było np. woj. rzeszowskie.

    J.

  • 17. Data: 2006-06-02 14:33:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Może i by się zastanowili, jakby było np. woj. rzeszowskie.

    A Ty poza czepianiem się jeszcze coś potrafisz?
    Poza tym kto tu mówił o województwach? ;-P

  • 18. Data: 2006-06-03 09:17:53
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2006-06-02 11:49 Michal M JJ napisał(a):

    > a mozna wiedziec dokad?

    Do BPH, bo tam wziąłem kredyt. Ale to akurat bez znaczenia.
    Potrzebowałem mieć wyciąg z mBanku za ostatnie 3 miesiące (bo to było
    konto, na które wpływała pensja). Telefonicznie nie mogłem doczekać się
    konsultanta, żeby to zlecić. Dzwoniłem o różnych porach dnia i nocy. W
    końcu poszedłem do ich "Centrum Finansowego". Miła pani powiedziała, że
    ona nie może zrobić wydruku mojego wyciągu i przystawić pieczątki.
    Powiedziała, że mogę to załatwić tylko przez telefon i trwa 7 dni roboczych.
    Konsultant w OpenFinance mógł zrobić taki wydruk i było ok, zajęło to
    łącznie 5 minut, wliczając w to zalogowanie się na moje konto,
    ustawianie rozmiarów strony itd.
    Kiedy otwierałem tam rachunek, poszedłem w to samo miejsce, żeby mi pani
    otworzyła "od ręki". Wypełniłem wniosek, powiedziała... że musi wysłać
    do Łodzi. W sumie mogłem to zrobić sam, w domu.
    Ja rozumiem, że to tak ma być, że jest mało oddziałów. Ale jak już są,
    to niech coś robią. Bo szczerze mówiąc, nie wiem, czym się zajmują.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 19. Data: 2006-06-03 12:55:31
    Od: JK <h...@g...com>

    Dnia Thu, 01 Jun 2006 21:00:22 +0200, bob napisał(a):

    > Poważnie, nie sądzę że mbank miał dużo klientów na wschód od Wisły ... w

    lol :)

    --
    | pozdrowienia |
    | j'k`r.o`c'h`m'a`l's`k'i na g`m'a`i'l c`o'm` |

  • 20. Data: 2006-06-05 07:52:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    miecznik wrote:

    > Od dzisiaj 1.06 mBank oferuje 1 500 bankomatów bezprowizyjnych. Kartą
    > debetową mBanku można bezprowizyjnie wypłacić pieniądze także z
    > Cash4You. We Wrocławiu to powiększa sieć o 4-5 urządzeń. Bardzo
    > fajnie, teraz mam jeszcze bliżej do najbliższego bankomatu - o 2 rzuty
    > beretem (przedtem prawie o 5 rzutów).

    I jeszcze istotna uwaga: Cash4You mają tylko banknoty 20 i 100 zł.
    Czyli trzeba wypłacać wielokrotność 20 zł.