  • Data: 2003-04-22 12:26:11
    Temat: Re: mBank oszukuje na odsetkach
    Od: gornik <g...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "Jan Werbiński" <j...@f...com>. Rzuciłem więc
    wszystko i czytam:

    > Skonstruowanie systemu informatycznego w ten sposób to nic innego jak celowe
    > wprowadzanie w błąd w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.
    > Informowanie klienta o dodatnim saldzie po czym ściąganie odsetek karnych za
    > to że naprawdę było ono ujemne jest celowym wprowadzeniem w błąd.

    Nie jest to celowe wprowadzanie w błąd. Normalnie jest robiona blokada. W
    tym wypadku nie została zrobiona - prawdopodobnie w wyniku jakiejś awarii
    a nie złośliwości banku.

    > W takich sytuacjach bank powinien przejąć pełną odpowiedzialność za
    > konsekwencje wprowadzenia w błąd i opóźnień.

    Szczerze mówiąc nie mam czasu żeby przeglądać dokładnie regulamin rachunku
    tudzież prawo bankowe - podejrzewam że jest tam punkt na temat
    odpowiedzialności za wykonane operacje wpływające na stan konta.

    > Saldo poniżej 1000 zł w tym okresie było tylko przez 4 dni. Przez pozostałe
    > było wyższe. Nawet przez 4 dni saldo -1000 zł nie daje 5,80 odsetek karnych
    > wg stopy w taryfie banku.
    > 1000 zł x 4 dni x 22% to 5,80 ?????
    > Na pewno????

    Wcześniej nie pisałeś jaki był dokładnie debet i przez ile dni.

    Według regulaminu na www.lgnet.pl to nie (Rozdział VIII, par.39 pkt.3)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc